Spółki Grupy:
Bieżący kurs akcji ABC Data SA (ABC):

Kogo teraz szukamy?

 

 

 

 

Dołącz do zespołu ABC DATA!

Sprawdź nasze aktualne oferty pracy. Być może szukamy właśnie Ciebie?

Nie ma stanowiska, na które chcesz chcesz aplikować?
A może jesteś studentem i szukasz możliwości stażu lub praktyki?
Wyślij do nas CV i napisz czym chcesz się zajmować.

Oferty pracy



Asystent w Dziale Exportu




ASYSTENT

W DZIALE SPRZEDAŻY EKSPORTOWEJ

 

Miejsce pracy: Warszawa

 

 

 

Na tym stanowisku Twoim celem będzie Wsparcie działu sprzedaży w realizacji bieżących zadań poprzez:

  

  • Realizację zamówień składanych w wewnętrznym systemie informatycznym,
  • Telefoniczny i mailowy kontakt z klientami,
  • Przygotowywanie dokumentów celnych i wywozowych,
  • Przygotowywanie ofert produktowych,
  • Podtrzymywanie relacji handlowych z kluczowymi klientami podczas zastępstw handlowych,
     

JEŚLI POSIADASZ: 

  • Status studenta,
  • Pierwsze doświadczenia w pracy administracyjno-biurowej,
  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
  • Predyspozycje do szybkiego przyswajania obsługi programów informatycznych,
  • Dobrą znajomość języka angielskiego i rosyjskiego

 

 A DODATKOWO:

…..jesteś osobą komunikatywną, dobrze zorganizowaną i zaangażowaną w podejmowane działania

 

 

 MOŻEMY TOBIE ZAOFEROWAĆ: 

  • Umowę zlecenie,
  • Nowoczesne środowisko pracy,
  • Inspirującą atmosferę pracy,
  • Dostęp do branżowego know-how.
  • Bycie częścią zgranego i pełnego pomysłów zespołu!


Inżynier wsparcia technicznego - Data Center




INŻYNIER WSPARCIA TECHNICZNEGO AZURE/DATA CENTER

         Miejsce pracy: Warszawa

 
Promowanie i zwiększanie sprzedaży rozwiązań Data Center na rynku polskim poprzez:
 
  • Prowadzenie projektów, przygotowywania zapytań ofertowych oraz bieżące wsparcie techniczne partnerów handlowych ABC Data,
  • Współpracę z działem handlowym oraz Product Managerem przy bieżących zagadnieniach technicznych dotyczących wspieranych rozwiązań,
  • Prowadzenie prezentacji, pokazów demo i warsztatów technicznych dla partnerów handlowych ABC Data,
     
JEŚLI POSIADASZ:
  • Wiedzę techniczną na temat zaawansowanych rozwiązań Data Center (serwery, pamięci masowe, infrastruktura),
  • Min. 2-letnie doświadczenie przy wsparciu przedsprzedażnym rozwiązań DC (praca u resellera lub dystrybutora),
  • Umiejętność samodzielnego przygotowania i prowadzenia szkoleń technicznych oraz prezentacji,
  • Umiejętność czytania dokumentacji technicznej i przetargowej,
  • Dobrą znajomość języka angielskiego (pozwalającą na czytanie dokumentacji technicznej),
  • Samodzielność i umiejętność rozwiązywania problemów,
  • Umiejętność pracy pod presją czasu i stawiania sobie priorytetów,
  • Ukierunkowanie na osiąganie założonych celów,
  • Prawo jazdy kat.  B
 
A DODATKOWO JESTEŚ OSOBĄ:
  • Posiadającą certyfikaty techniczne z zakresu Data Center oraz Wirtualizacji
  • Znającą rozwiązania firm: Fujitsu, Dell, Netapp, VMware
  • Mającą doświadczenie przy wdrożeniach w/w rozwiązań
  • Sumienną,
  • Kreatywną,
…..i lubisz jak „SIĘ DZIEJE”


MOŻEMY TOBIE ZAOFEROWAĆ:
  • Nowoczesne środowisko pracy
  • Szansę na rozwój, doskonalenie i zdobywanie nowych umiejętności technicznych
  • Dużą autonomiczność i elastyczność w działaniu
  • Inspirującą atmosferę pracy
  • Fajny i zgrany zespół pasjonatów zaawansowanych technologii
  • Pakiet benefitów (ubezpieczenie medyczne, grupowe ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do sportu, możliwość szkoleń i certyfikacji, lekcje języka obcego)


Inżynier wsparcia technicznego - Service Desk




 

INŻYNIER WSPARCIA

TECHNICZNEGO – SERVICE DESK

 

Miejsce pracy: Warszawa

 

 

Rozpoczynając z nami współpracę będziesz odpowiedzialny za WSPIERANIE UŻYTKOWNIKÓW W ZAKRESIE OBSŁUGI, INSTALACJI I NAPRAWY SPRZĘTU TELEINFORMATYCZNEGO  

 

 

Poprzez:

  • analizowanie i rozwiązywanie bieżących awarii i problemów ze sprzętem informatycznym i teleinformatycznym
  • diagnozowanie i usuwanie błędów w systemach i aplikacjach
  • wsparcie polskich i zagranicznych użytkowników systemów IT
  • instalacja, konfiguracja i konserwacja sprzętu oraz urządzeń peryferyjnych
  • tworzenie i utrzymywanie dokumentacji technicznej
  • opiniowanie, testowanie i wdrażanie rozwiązań informatycznych usprawniających pracę w firmie

 

Jeśli posiadasz:

  • min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku
  • praktyczną znajomość systemów operacyjnych MS Windows, iOS, pakietu MS Office oraz usług Active Directory
  • znajomość zagadnień związanych z sieciami strukturalnymi oraz umiejętność  konfiguracji sprzętu sieciowego
  • posługujesz się językiem angielskim w stopniu dobrym (komunikacja z pracownikami oddziałów zagranicznych)
  • gotowość do pracy w systemie zmianowym (7:00-18:00)

 

A dodatkowo:

  • jesteś osobą skrupulatną, rzetelną i dobrze zorganizowaną
  • lubisz pracować w zespole i posiadasz doświadczenie w realizacji zadań w systemie projektowym
  • jesteś nastawiony na ciągły rozwój i doskonalenie zawodowe

 

…..i lubisz jak „SIĘ DZIEJE”

 Możemy Tobie zaoferować:

  • nowoczesne środowisko pracy
  • dostęp do najnowszych technologii informatycznych
  • pełną wyzwań pracę w środowisku międzynarodowym
  • inspirującą atmosferę pracy
  • pakiet benefitów (ubezpieczenie medyczne, grupowe ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do sportu, lekcje języka obcego)

 



Junior Contract Management Specialist/ Młodszy Specjalista ds. zarządzana umowami




 

Junior Contract Management Specialist/ Młodszy Specjalista ds. zarządzana umowami

 

 

Miejsce pracy: Warszawa

 

Pracując na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za:

 

  • przygotowanie porozumień handlowych i regulaminów
  • opiniowanie zapisów w umowach z Kontrahentami
  • zapewnienie sprawnego przepływu informacji i dokumentów

 

 

 JEŚLI POSIADASZ:

  • dobrą znajomość prawa spółek handlowych
  • wykształcenie wyższe lub jesteś w trakcie 3-4 roku studiów (preferowane kierunki prawnicze)
     
 
A DODATKOWO JESTEŚ OSOBĄ:
 
  • dobrze zorganizowaną i zaangażowaną
  • otwartą na współpracę z ludźmi
     

 

…..i lubisz pracować w dynamicznie zmieniającym się międzynarodowym środowisku!

 

 MOŻEMY TOBIE ZAOFEROWAĆ:

  • możliwość rozwoju poprzez udoskonalanie procesów wspierających sprzedaż
  • współpracę z inspirującymi osobami w miłej atmosferze
  • atrakcyjny pakiet korzyści (ubezpieczenie medyczne, grupowe ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do sportu, lekcje języka obcego)

 



Magazynier Warszawa




MAGAZYNIER
Miejsce pracy: WARSZAWA/ Białołęka
 
Pracując na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za:
  • bieżącą obsługę operacji magazynowych
  • kompletację oraz pakowanie towaru wg zamówień klientów
  • sprawdzanie zgodności ilościowej i asortymentowej z dokumentacją dostaw
  • rozładunek i załadunek towaru
 
JEŚLI:
  • jesteś chętny do podjęcia nowych wyzwań, chcesz nauczyć się na czym polega praca w magazynie lub możesz podzielić się z nami swoim doświadczeniem i umiejętnościami
 
…..oraz lubisz pracować w dynamicznie zmieniającym się środowisku!
 
A DODATKOWO:
  • jesteś osobą dokładną i skrupulatną
  • jesteś osobą uczciwą
  • umiesz pracować w zespole
 
 
OFERUJEMY:
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • pracę od poniedziałku do piątku
  • pakiet benefitów
  • możliwość szkolenia uprawniającego do obsługi wózków widłowych
  • możliwość zatrudnienia na podstawie umowy zlecenia w przypadku osób posiadających status studenta
  • zgrany zespół
 
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV


Pracownik ABC Data




Zespół ABC Data to ludzie, których łączy zaangażowanie i chęć rozwoju. Razem ciężko pracujemy i potrafimy się dobrze bawić. Ważna jest dla nas praca zespołowa, ale doceniamy także inicjatywę naszych pracowników i twórcze podejście. Działamy w wielu różnych obszarach, dlatego każdy pracownik może realizować zadania zgodne ze swoimi zainteresowaniami. W związku z naszą obecnością na wielu rynkach w Europie tworzymy międzynarodowy i wielokulturowy zespół ludzi, którzy darzą się szacunkiem i wzajemnie się od siebie uczą.

Jesli chcesz do nas dołaczyć, zostaw nam swoje CV


Product Manager




PRODUCT MANAGER
                                                                 

UMOWA NA ZASTĘPSTWO

 

Na tym stanowisku Twoim celem będzie osiąganie maksymalnych zysków z dystrybucji produktów elektroniki użytkowej poprzez:

 

  • samodzielne zarządzanie kategorią produktów
  • kierowanie zakupami oraz marketingiem,
  • współpracę z dedykowanym zespołem handlowym.

 

JEŚLI POSIADASZ:

  • doświadczenie zarządzaniu produktami,
  • wiedzę na temat rynku elektroniki użytkowej,
  • umiejętność szybkiej analizy danych,
  • wysoko rozwinięte zdolności negocjacyjne,
  • umiejętność przygotowania i prowadzenia szkoleń,
  • znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację biznesową,
  • znajomość języka chińskiego mile widziana.
     

 

A DODATKOWO JESTEŚ OSOBĄ:

  •   skuteczną,
  •   pracowitą,
  •   komunikatywną,
  •   pragnącą się rozwijać

 

…..i lubisz pracować w dynamicznie zmieniającym się międzynarodowym środowisku!

 

MOŻEMY TOBIE ZAOFEROWAĆ:

  • pracę w firmie będącej liderem dystrybucji produktów nowych technologii w Europie Środkowej,
  • szansę na współtworzenie nowych obszarów biznesowych,
  • inspirującą atmosferę pracy,
  • pracę w zgranym zespole  profesjonalistów,
  • pakiet benefitów (ubezpieczenie medyczne, grupowe ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do sportu, możliwość szkoleń i certyfikacji).


Risk & Internal Controls Specialist




Risk & Internal Controls Specialist

 

Place of work: Warsaw

 

In this position your will be responsible for:

  • Assessing the internal control environment by conducting walkthroughs, developing testing strategies and performing control and sample data testing
  • Assisting with risk assessments to identify areas requiring detailed testing
  • Performing identification and risk assessment of externally / internally reported issues, identification of risks and suggesting control improvements to remediate exceptions identified;
  • Work with management team  (including Legal department & Internal audit) to track issues up to resolution
  • Drafting recommendations and cooperation with other business units to remediate risks and gaps identified during the validation process
  • Conduct analysis of big data sets to identify transaction or process risks or to inspect and verify potentially fraudulent activities
  • Manage control / risk / compliance related initiatives and closely cooperate with IT to translate business / process requirements into technical specification
  • Manage end-to-end control / risk / compliance related projects driven by external providers
  • Develop subject matter expertise (with internal & external support) in regulatory requirements, best practices and expectations (closely cooperate with Legal department & Internal audit to monitor and evaluate impact of evolving regulatory requirements)
  • Assisting with monitoring and management of external regulatory controls
  • Provide regular updates to Management Board

 

IF YOU HAVE:

  • High level of integrity and ethics
  • Analytical and critical mind
  • Proficiency in data analysis tools (e.g. MS Excel, Access, SQL, Qlik View, Power BI and similar). Working knowledge of VBA would be an advantage
  • Strong interpersonal, oral and written communication skills; ability to effectively challenge and influence business stakeholders
  • Ability to prioritize tasks and business impact  
  • Bachelors’ degree in accounting, finance or computer science or Finance related experience
  • Good work organization, ability to work independently
  • Min. 3 years of either Process, Audit, Risk or Compliance experience
  • Strong understanding and appreciation of the internal control environment (including expertise in IT risk and controls)
  • Must be proactive and goal oriented thinker, with ability to identify creative solutions,  self  - driven
  • Knowledge of current or evolving industry and regulatory requirements would be an advantage
  • Working knowledge of English (but does not have be certified)
  • ACCA, CIA, CISA  or similar qualification (also in progress) would be an advantage

 

WE  CAN OFFER YOU:

  •  Friendly work environment,
  •  Chance to co-create new business areas and a real impact on daily business,
  •  Full-time job within international team of associates
  •  Exposure to globally recognized brands and vendors
  •  Flexible working hours including possiblity of home office work when necessary
  •  Competitive salary
  •  Benefits package (medical insurance, group life insurance, co-financing for sport, training and certification opportunities, foreign language lessons)


Specjalista do. rozwoju własnej sieci sprzedaży




 

 Specjalista do. rozwoju własnej sieci sprzedaży

 

Miejsce pracy: Warszawa

Umowa o pracę

 

Rozpoczynając z nami współpracę będziesz odpowiedzialny za rozwój własnej sicie sprzedaży produktów marki XIAOMI.

 

 

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • Rozwój sieci sklepów własnych
  • Współpraca z partnerami
  • Działania marketingowe: planowanie kampanii, promocji etc.
  • Rozliczenia z partnerami
     

JEŚLI POSIADASZ:

  • Doświadczenie w rozwoju sieci sklepów własnych
  • Doświadczenie w działaniach marketingowych
  • Znajomość rynku telefonów i akcesoriów komórkowych – mile widziane
  • Dobrą znajomość programu Excel
  • Komunikatywną znajomość języka angielskiego
  • Umiejętność nawiązywania kontaktów i budowania efektywnych relacji biznesowych
  • Prawo jazy kat. B


A DODATKOWO JESTEŚ OSOBĄ:

  • Sumienną,
  • Odpowiedzialną
  • Kreatywną

 

MOŻEMY TOBIE ZAOFEROWAĆ:

  • Szansę na współtworzenie nowych obszarów biznesowych oraz realny wpływ na biznes
  • Pełna wyzwań pracę w zespole specjalistów
  • Inspirującą atmosferę pracy
  • Pakiet benefitów (ubezpieczenie medyczne, grupowe ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do sportu, lekcje języka obcego)
     


Specjalista ds personalnych




MŁODSZY SPECJALISTA DS. PERSONALNYCH
 

Miejsce pracy: Warszawa

 

 

Na tym stanowisku Twoim celem będzie:

 

 

  • Przygotowywanie dokumentów kadrowych związanych z zatrudnieniem, przeszeregowaniem i odejściami pracowników oraz współpracowników
  • Monitoring terminów badań lekarskich i szkoleń BHP
  • Monitoring absencji oraz nadzór nad przestrzeganiem przepisów o czasie pracy
  • Bieżąca obsługa pracowników i współpracowników
  • Udział w procesach rekrutacyjnych
  • Organizacja szkoleń
  • Udział w projektach HR

 

JEŚLI POSIADASZ:

 

  • Pierwsze doświadczanie w pracy w dziale personalnym
  • Dobrą znajomość prawa pracy
  • Doświadczenie w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych
  • Znajomość oprogramowania MS Office, w szczególności Excel
  • Komunikatywną znajomość języka angielskiego

 

A DODATKOWO JESTEŚ OSOBĄ:

  • Sumienną,
  • Terminową
  • Bardzo dokładną

 

MOŻEMY TOBIE ZAOFEROWAĆ:

  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych w różnych obszarach HR – zarówno  „twardego” jak i „miękkiego”
  • Wspierający, zgrany zespół
  • Możliwość realizowania własnych pomysłów
  • Pakiet benefitów (ubezpieczenie medyczne, grupowe ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do sportu, możliwość szkoleń i certyfikacji, lekcje języka obcego)
     


Specjalista ds PR





Specjalista ds. Public Relations (PR Specialist)

Rozpoczynając współpracę z nami będziesz odpowiedzialny za:

  • przygotowanie materiałów prasowych – informacji, wypowiedzi i komentarzy eksperckich
  • budowanie i utrzymywanie stałych relacji z dziennikarzami oraz blogerami
  • tworzenie briefingów i prezentacji na potrzeby zarządu spółki
  • kreowanie pretekstów do obecności firmy w mediach
  • planowanie działań z zakresu media relations
  • aktualizację baz mediów
  • analizę informacji z raportów branżowych
  • opracowywanie materiałów na strony www

Jeśli posiadasz:

  • wykształcenie wyższe (dziennikarstwo, nauki społeczne, filologia),
  • bardzo dobrą znajomość języka angielskiego, pozwalającą na swobodną pracę w tym języku
  • minimum 2 letnie doświadczenie zdobyte w PR, optymalnie w obrębie branży nowych technologii
  • umiejętność swobodnego formułowania myśli i redagowania tekstów
  • wiedzę merytoryczną z zakresu PR
  • praktyczne doświadczenie w kontaktach z mediami
  • biegłą znajomość obsługi komputera (Word, PowerPoint, Excel)
  • umiejętność tworzenia angażujących treści na potrzeby Social Media
  • znajomość narzędzi analitycznych z zakresu Social Media

A ponadto:

  • jesteś kreatywny i cechuje Cię nieszablonowe podejście do wykonywanych działań
  • cenisz pracę zespołową, jednak kiedy potrzeba potrafisz działać samodzielnie
  • komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów i umiejętność pracy z ludźmi to Twoje mocne strony
  • potrafisz być przekonujący, a jednocześnie elastyczny i efektywny w działaniu
  • a do tego cechuje Cię duże poczucie estetyki i zwracasz uwagę na detale

To… szukamy właśnie Ciebie. A za Twoje zaangażowanie oferujemy w zamian:

  • pracę w zespole specjalistów
  • możliwość rozwoju osobistego
  • nowoczesne środowisko pracy
  • konkurencyjne wynagrodzenie
  • atrakcyjny pakiet benefitów
  • a przede wszystkim – inspirującą atmosferę pracy

 

 



Specjalista ds. Kontroli Należności i Windykacji




 

 Specjalista ds. Kontroli Należności i Windykacji

 

Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za:

  • kontrola i efektywne zarządzanie procesem odzyskiwania przeterminowanej należności firmy,
  • kontrola portfela firm i sieci handlowych - bieżąca kontrola i ocena stanu należności od klientów,
  • działania windykacyjne wobec klientów  zadłużonych (monitoring pisemny, telefoniczny),
  • negocjacje z klientami dotyczące harmonogramów spłat,
  • przyjmowanie i analiza zabezpieczeń wekslowych i rejestracja ich w systemie,
  • wyliczanie skonta za wcześniejsze wpłaty,
  • analizy portfela ocena, estymacja o wpływie należności,
  • współpraca z Działem Handlowym- zwalnianie zamówień klientów, wymagających weryfikacji
          ze względu na przeterminowania w rozliczeniach,
  • wystawianie not odsetkowych,
  • przyznawanie limitów kredytowych z zgodnie z przyznanymi uprawnieniami,
  • uzgadnianie wpłat klientów z dokumentami na kontach analitycznych klientów,
  • uzgadnianie kompensat,
  • potwierdzenie sald z klientem,
  • zadania administracyjne wyznaczone przez przełożonego.
     

Nasze oczekiwania merytoryczne:

  • min. roczne doświadczenie w dziale finansowym,
  • wiedza z zakresu kontroli i technik windykacyjnych,
  • znajomość zagadnień związanych z ogólną wiedzą powiązaną z procesami dotyczącymi rozliczeń z klientem:    zagadnień księgowych, podstawowych procesów logistycznych, handlowych),
  • umiejętność pracy z dużą ilością danych,
  • ocena i analiza dokumentów wekslowych, mile widziane finansowych,
  • praktyczna wiedza z zakresu zagadnień: rozliczenia finansowe z klientem, księgowanie dokumentów,
          uzgadnianie sald, obrotów,
  • znajomość podstawowych terminów księgowych,
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie MS Excel),
  • umiejętność samodzielnego zarządzania czasem,
  • znajomość języka angielskiego.

Nasze oczekiwania miękkie:

  • asertywność,
  • umiejętności interpersonalne,
  • wysoka kultura osobista,
  • dokładność, sumienność,
  • orientacja na wynik – dążenie do celu,
  • umiejętność podejmowania decyzji w sytuacji stresowej.

 

NASZA OFERTA:

  • stabilne warunki zatrudnienia
  • przyjazna atmosfera w profesjonalnym zespole
  • dostęp do branżowego know-how,
  • pakiet benefitów (ubezpieczenie medyczne, grupowe ubezpieczenie na życie, karta multisport, możliwość dofinansowania do kursów specjalistycznych, bony świąteczne)


Specjalista ds. płatności




SPECJALISTA DS. PŁATNOŚCI

                                                                  

 

 

Miejsce pracy: Warszawa

 

Pracując na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/a za:

 

  • koordynowanie procesu  i przygotowywanie płatności,
  • koordynowanie procesu regulowania zobowiązań przez spółki zależne,
  • planowanie płatności przy uwzględnieniu warunków handlowych,
  • współpracę z bankami w zakresie realizacji przelewów i bankowości transakcyjnej i elektronicznej
  • obsługę transakcji faktoringowych
  • współpracę z instytucjami faktoringowymi w zakresie obsługi transakcji faktoringowych
  • przygotowanie raportów wewnętrznych,
     

 

JEŚLI POSIADASZ:

  • doświadczenie na podobnym stanowisku min 3 lata
  • znajomość obsługi systemów bankowych
  • bardzo dobrą znajomość języka angielskiego
  • dobrą znajomość programu Excel

 

A DODATKOWO JESTEŚ OSOBĄ:

  • posiadającą zdolności analityczne
  • dokładną i skrupulatną
  • komunikatywną
  • zaangażowaną w pracę

 

MOŻEMY TOBIE ZAOFEROWAĆ:

  • nowoczesne środowisko pracy
  • pełną wyzwań pracę w zespole specjalistów
  • inspirującą atmosferę pracy
  • zgrany zespół profesjonalistów
  • pakiet benefitów (ubezpieczenie medyczne, grupowe ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do sportu, lekcje języka obcego)


Specjalista eCommerce ds. Opisów produktowych




Specjalista eCommerce ds. Opisów produktowych

Product Content specialist

Miejsce pracy: Warszawa

 

 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie Sekcji Opisów Produktów poprzez:

 

  • Przygotowanie opisów produktowych
  • Tworzenie opisów produktów w języku polskim i angielskim
  • Pozyskiwanie i weryfikację specyfikacji technicznych producentów
  • Kontrolowanie jakości treści opisów dostępnych w systemie eCommerce
  • Udział w rozwoju bazy danych produktów i ich opisów
  • Standaryzacja cennika produktowego
  • Obsługę bieżących zgłoszeń o błędach

 

 

JEŚLI :

 

  • Potrafisz czytać specyfikację produktową dla komputerów laptopów i komponentów PC
  • Biegle posługujesz się nomenklaturą ze świata komponentów PC
  • Posiadasz umiejętności obsługi komputer, znasz dobrze Microsoft Office i sprawnie posługujesz się wyszukiwarkami internetowymi
  • Cenisz sobie poprawną pisownię w języku polskim
  • Znasz język angielski w stopniu pozwalającym na czytanie specyfikacji produktowej (sugerowany poziom co najmniej B1 )
  • Posiadasz status studenta (mile widziane)
 

A DODATKOWO JESTEŚ OSOBĄ:

 

  • Sumienną
  • Dokładną
  • Odpowiedzialną
  • Kreatywną
  • Samodzielną

 

MOŻEMY ZAOFEROWAĆ:

 

  • Pełną wyzwań pracę w zespole specjalistów,
  • Elastyczne formy zatrudnienia
  • Inspirującą atmosferę pracy,
  • Zgrany zespół profesjonalistów,
  • Pakiet benefitów (ubezpieczenie medyczne, grupowe ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do sportu, możliwość szkoleń i certyfikacji, lekcje języka angielskiego)


Telemarketer Cisco




 

 

Telemarketer

 

Miejsce pracy: Warszawa

 

 

Asystent będzie odpowiedzialny za telefoniczny kontakt z klientami w zakresie sprzedaży rozwiązań Cisco

 

 

JEŚLI JESTEŚ OSOBĄ:

  • Komunikatywną
  • Sumienną
  • Potrafiącą wykonywać kilka zadań jednocześnie
  • Mającą za sobą pierwsze doświadczenia zawodowe
     
     A DODATKOWO:
     
  • Jesteś studentem
  • Potrafisz organizować samodzielnie czas pracy
  • Łatwo nawiązujesz kontakty
     

Możemy Tobie zaoferować:

 

  • Nowoczesne środowisko pracy
  • Współpracę na podstawie umowy zlecenia
  • Możliwość nauki i poznania międzynarodowego biznesu dystrybucyjnego
  • Inspirującą atmosferę pracy w zgranym zespole profesjonalistów