Spółki Grupy:
Bieżący kurs akcji ABC Data SA (ABC):

Kogo teraz szukamy?

 

 

 

 

Dołącz do zespołu ABC DATA!

Sprawdź nasze aktualne oferty pracy. Być może szukamy właśnie Ciebie?

Nie ma stanowiska, na które chcesz chcesz aplikować?
A może jesteś studentem i szukasz możliwości stażu lub praktyki?
Wyślij do nas CV i napisz czym chcesz się zajmować.

Oferty pracy



Analityk Biznesowy / Kierownik Projektu




Analityk Biznesowy / Kierownik Projektu

Miejsce pracy: Warszawa

 

 

BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY ZA:

 

  • Współpraca z klientami wewnętrznymi i partnerami biznesowymi w środowisku międzynarodowym - analiza ich potrzeb i opisanie wymagań.
  • Analizy procesów i reguł biznesowych, udokumentowanie wymaganych zmian.
  • Opracowywanie dokumentacji HLD zmian w systemach ( modele wymagań, procesów, danych,  przypadki użycia )
  • Współpraca z architektami i programistami w zakresie definiowania wymagań funkcjonalno-technicznych, współpraca z zewnętrznymi dostawcami rozwiązań
  • Prowadzenie projektów informatycznych (m.in. określanie celów zespołu projektowego, koordynowanie jego pracy, motywowanie zespołu, raportowanie o postępach prac, kontrola budżetu projektu, opracowywanie i kontrola harmonogramu prac, rozliczanie wykonania zadań i nadzór nad terminowym ich wykonaniem, prowadzenie dokumentacji projektowej, określanie i zarządzanie ryzykiem w projekcie)
  • Opracowywanie dokumentacji aplikacji, w tym podręczników użytkownika i plików pomocy,
  • Koordynowanie i udział w testach aplikacji, w tym tworzenie scenariuszy testów
  • Merytoryczna (analityczna) opieka nad aplikacjami biznesowymi,
  • Szkolenie użytkowników, wsparcie analityczne dla Service Desku

           

CZEGO OD CIEBIE OCZEKUJEMY:

 

  • Wykształcenia wyższego informatycznego
  • Doświadczenia na tym stanowisku min. 3 lata (udokumentowanego zrealizowanymi projektami)
  • Doświadczenie z obszarów logistyka, finanse i sprzedaż (analizy i udział w projektowaniu rozwiązań z tych obszarów), min. 2 lata
  • Znajomości języków i narzędzi wspomagających projektowanie (BPML, UML, Enterprise Architect)
  • Znajomości metodologii zarządzaniem projektami (PMP, Prince 2, SCRUM)
  • Umiejętności tworzenia dokumentacji projektowej i dokumentacji dla użytkownika
  • Ogólnej wiedzy z zakresu programowania oraz szeroko rozumianego IT
  • Dobrej znajomości języka angielskiego (część projektów prowadzona jest w języku angielskim)
  • Umiejętności współpracy w zespole
  • Doskonałej organizacji pracy
  • Dynamizmu w działaniu

 

 

Ponadto mile widziane:

  • Znajomość systemów ERP, E-commerce, SCM, WMS, CRM, EDI - ich funkcjonalności, technologii realizacji, metod integracji
  • Doświadczenia z projektów dotyczących wyżej wymienionych systemów
  • Certyfikaty  PMP lub Prince 2
  • Wiedza na temat procesów występujących w dużych firmach / korporacjach o profilu handlowym,  dystrybucyjnym lub logistycznym
 
 
OFERUJEMY:
  • Pracę w firmie będącej liderem dystrybucji produktów nowych technologii w Europie Środkowej,
  • Szansę na współtworzenie nowych obszarów biznesowych,
  • Pracę w zgranym zespole  profesjonalistów,
  • Pakiet benefitów (ubezpieczenie medyczne, grupowe ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do sportu, możliwość szkoleń i certyfikacji).


Analityk systemów finansowych




Analityk biznesowy systemów FK
Miejsce pracy: Warszawa
 
BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY ZA:
 
  • Współpraca z klientami wewnętrznymi i partnerami biznesowymi (w środowisku międzynarodowym) — analiza ich potrzeb i opisanie wymagań
  • Analizy procesów i reguł biznesowych, analizy i udokumentowanie wymaganych zmian w procesach w obszarze finansów
  • Opracowywanie dokumentacji HLD zmian w systemach (modele wymagań, procesów, danych,  przypadki użycia) w obszarze FK i Controlingu
  • Merytoryczna (analityczna) opieka nad aplikacjami w tych obszarach
  • Współpraca z architektami i programistami w zakresie definiowania wymagań funkcjonalno-technicznych, współpraca z zewnętrznymi dostawcami rozwiązań
  • Koordynacja wdrożeń inicjatyw (m.in. opracowywanie i kontrola harmonogramu prac, nadzór nad terminowym ich wykonaniem, koordynacja testów)
  • Opracowywanie dokumentacji aplikacji, w tym podręczników użytkownika i plików pomocy,
  • Koordynacja i udział w testach aplikacji, w tym tworzenie scenariuszy testów
  • Szkolenie użytkowników
  • Udział w procesie zamknięcia miesiąca w systemie FK
  • Aktywne wsparcie użytkowników z obszarów FK i Controlingu
 
           
CZEGO OD CIEBIE OCZEKUJEMY:
 
  • Wykształcenia wyższego  – Finanse, Rachunkowość, Ekonometria lub IT
  • Doświadczenia z obszarów finanse, księgowość,  IT (analizy i udział w projektowaniu rozwiązań z tego obszaru ), min. 2 lata, udokumentowane przykładowymi pracami i projektami
  • Praktycznej znajomości systemów ERP (w szczególności modułu FK ) na poziomie Analityka Biznesowego lub Systemowego
  • Dobrej znajomości języków i narzędzi wspomagających projektowanie (BPMN, UML) oraz narzędzia Enterprise Architect
  • Umiejętności tworzenia dokumentacji projektowej i dokumentacji dla użytkownika
  • Ogólnej wiedzy z zakresu programowania oraz szeroko rozumianego IT
  • Dobrej znajomości języka angielskiego (świetna komunikacja, pracujemy w zespole międzynarodowym i niektóre projekty prowadzone są w tym języku)
  • Umiejętności współpracy w zespole
  • Doskonałej organizacji pracy
  • Dynamizmu w działaniu
  • Znajomości SCRUM
 
Ponadto mile widziane:
 
  • Znajomość systemów E-commerce, SCM, WMS, CRM, EDI — ich funkcjonalności, technologii realizacji, metod integracji
  • Doświadczenia z projektów dotyczących wyżej wymienionych systemów
  • Wiedza na temat procesów występujących w dużych firmach / korporacjach o profilu handlowym,  dystrybucyjnym lub logistycznym
  • Znajomość metodologii zarządzaniem projektami (PMP, Prince 2, SCRUM), mile widziana certyfikacja PMP lub Prince 2
  • Znajomość podstaw relacyjnych baz danych i umiejętność tworzenia zapytań SQL
 MOŻEMY ZAOFEROWAĆ:
  • Nowoczesne środowisko pracy,
  • Szansę na współtworzenie nowych obszarów biznesowych oraz realny wpływ na biznes,
  • Pełną wyzwań pracę w międzynarodowym zespole specjalistów,
  • Inspirującą atmosferę pracy,
  • Zgrany zespół profesjonalistów,
  • Prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie i kartę Multisport.


Asystent księgowości




 

 

ASYSTENT

W DZIALE KSIĘGOWOŚCI

 

Miejsce pracy: Warszawa

 

Rozpoczynając z nami współpracę będziesz odpowiedzialny za
codzienne wsparcie działu księgowości poprzez:

 

  • wprowadzanie dokumentów do wewnętrznego obiegu, rozkładanie poczty działowej
  • prowadzenie archiwum księgowości
  • potwierdzanie korekt w systemie
  • księgowanie wyciągów bankowych
     
     

JEŚLI:

 

  • Jesteś studentem/ką,
  • Swobodnie posługujesz się językiem angielskim (w mowie i w piśmie),
  • Posiadasz pierwsze doświadczenia w pracy administracyjno-biurowej,
  • Lubisz kontakt z ludźmi,
  • Szybko się uczysz i chętnie podejmujesz się nowych zadań,
     

A DODATKOWO:

…..jesteś osobą komunikatywną, dobrze zorganizowaną i zaangażowaną w podejmowane działania

MOŻEMY TOBIE ZAOFEROWAĆ:

 

  • Nowoczesne środowisko pracy,
  • Wynagrodzenie na postawie umowy zlecenie,
  • Inspirującą atmosferę pracy,
  • Dostęp do branżowego know-how,
  • Bycie częścią zgranego zespołu!

 

 

 

 


Asystent w Dziale Sprzedaży




ASYSTENT W DZIALE SPRZEDAŻY

 

Miejsce pracy: Warszawa

 

Na tym stanowisku Twoim zadaniem będzie wsparcie grupy handlowej w procesie sprzedaży poprzez:

- bieżącą obsługę klientów,

-  realizację zamówień,

- kontakt telefoniczny i mailowy z klientami,

- wystawienia i wysyłanie faktur sprzedażowych,

- zastępstwa handlowe,

 

JEŚLI POSIADASZ:

- status studenta,

- łatwość w zawiązywaniu kontaktów,

- predyspozycje do łatwego przyswajania obsługi programów informatycznych,

- jesteś dyspozycyjny od poniedziałku do piątku,

 

A DODATKOWO:

- … jesteś osoba komunikatywną, dobrze zorganizowaną i zaangażowaną w podejmowane działania

 

MOŻEMY TOBIE ZAOFEROWAĆ:

- rozwój i możliwość zdobycia doświadczenia w pracy u „ Dystrybutora Roku Europy Środkowo-Wschodniej 2017”,

- pełną wyzwań pracę w zespole specjalistów,

- otwarta i przyjazną atmosferę,

- nowoczesne środowisko pracy,

- umowę zlecenie

 

PAMIETAJ, LICZĄ SIĘ CHĘCI, CAŁA RESZTA JEST DO NAUCZENIA … !



Business Development Manager - Cisco




BUSINESS DEVELOPMENT MANAGER
                                                                  

Miejsce pracy: Warszawa

 

Na tym stanowisku Twoim celem będzie osiąganie maksymalnych zysków z dystrybucji rozwiązań Cisco poprzez:

 

  • samodzielne zarządzanie kategorią rozwiązań zasilania gwarantowanego
  • kierowanie marketingiem i sprzedażą,
  • współpracę z dedykowanym zespołem handlowym.

 

JEŚLI POSIADASZ:

 

  • udokumentowane sukcesy w sprzedaży (dystrybucji) rozwiązań IT klasy Enterprise, szczególnie Security, Networking, Cloud,
  • wiedzę na temat oferty największych producentów rozwiązań Networking IT i zabezpieczeń sieciowych,
  • dobre relacje z ich dostawcami i kluczowymi klientami,
  • doświadczenie we wspieraniu wiedzą techniczną klientów,
  • umiejętność szybkiej analizy danych,
  • wysoko rozwinięte zdolności negocjacyjne,
  • umiejętność przygotowania i prowadzenia szkoleń,
  • umiejętność czytania dokumentacji technicznej i przetargowej,
  • znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację biznesową,
     

 

A DODATKOWO JESTEŚ OSOBĄ:

  •   skuteczną,
  •   pracowitą,
  •   komunikatywną,
  •   pragnącą się rozwijać

 

…..i lubisz pracować w dynamicznie zmieniającym się międzynarodowym środowisku!

 

MOŻEMY TOBIE ZAOFEROWAĆ:

  • cykl szkoleń specjalistycznych Cisco
  • pracę w firmie będącej liderem dystrybucji produktów nowych technologii w Europie Środkowej,
  • inspirującą atmosferę pracy,
  • pracę w zgranym zespole  profesjonalistów,
  • pakiet benefitów (ubezpieczenie medyczne, grupowe ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do sportu, możliwość szkoleń i certyfikacji).


Inżynier wsparcia technicznego - Data Center




INŻYNIER WSPARCIA TECHNICZNEGO AZURE/DATA CENTER

         Miejsce pracy: Warszawa

 
Promowanie i zwiększanie sprzedaży rozwiązań Data Center na rynku polskim poprzez:
 
  • Prowadzenie projektów, przygotowywania zapytań ofertowych oraz bieżące wsparcie techniczne partnerów handlowych ABC Data,
  • Współpracę z działem handlowym oraz Product Managerem przy bieżących zagadnieniach technicznych dotyczących wspieranych rozwiązań,
  • Prowadzenie prezentacji, pokazów demo i warsztatów technicznych dla partnerów handlowych ABC Data,
     
JEŚLI POSIADASZ:
  • Wiedzę techniczną na temat zaawansowanych rozwiązań Data Center (serwery, pamięci masowe, infrastruktura),
  • Min. 2-letnie doświadczenie przy wsparciu przedsprzedażnym rozwiązań DC (praca u resellera lub dystrybutora),
  • Umiejętność samodzielnego przygotowania i prowadzenia szkoleń technicznych oraz prezentacji,
  • Umiejętność czytania dokumentacji technicznej i przetargowej,
  • Dobrą znajomość języka angielskiego (pozwalającą na czytanie dokumentacji technicznej),
  • Samodzielność i umiejętność rozwiązywania problemów,
  • Umiejętność pracy pod presją czasu i stawiania sobie priorytetów,
  • Ukierunkowanie na osiąganie założonych celów,
  • Prawo jazdy kat.  B
 
A DODATKOWO JESTEŚ OSOBĄ:
  • Posiadającą certyfikaty techniczne z zakresu Data Center oraz Wirtualizacji
  • Znającą rozwiązania firm: Fujitsu, Dell, Netapp, VMware
  • Mającą doświadczenie przy wdrożeniach w/w rozwiązań
  • Sumienną,
  • Kreatywną,
…..i lubisz jak „SIĘ DZIEJE”


MOŻEMY TOBIE ZAOFEROWAĆ:
  • Nowoczesne środowisko pracy
  • Szansę na rozwój, doskonalenie i zdobywanie nowych umiejętności technicznych
  • Dużą autonomiczność i elastyczność w działaniu
  • Inspirującą atmosferę pracy
  • Fajny i zgrany zespół pasjonatów zaawansowanych technologii
  • Pakiet benefitów (ubezpieczenie medyczne, grupowe ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do sportu, możliwość szkoleń i certyfikacji, lekcje języka obcego)


Junior Product Manager ds. Komponentów PC




JUNIOR PRODUCT MANAGER
ds.
 KOMPONENTÓW PC

                                                                  

Miejsce pracy: Warszawa

 

Na tym stanowisku Twoim celem będzie zarządzanie sprzedażą komponentów komputerowych na rynku litewskim, łotewskim i estońskim u czołowego regionalnego dystrybutora ABC Data S.A. Do Twoich obowiązków będą należały:

 

  • zarządzanie w/w kategorią produktową,
  • kierowanie sprzedażą i marketingiem
  • współpraca z dedykowanym zespołem handlowym.

 

JEŚLI POSIADASZ:

 

  • znajomość języka litewskiego, rosyjskiego, angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację biznesową (znajomość łotewskiego i estońskiego mile widziana)
  • umiejętność budowania dobrych relacji z dostawcami i kluczowymi klientami,
  • umiejętność szybkiej analizy danych,
  • wysoko rozwinięte zdolności negocjacyjne,

 

A DODATKOWO JESTEŚ OSOBĄ:

 

  •   skuteczną,
  •   inteligentną,
  •   pracowitą,
  •   komunikatywną,
  •   pragnącą się rozwijać

 

…..i lubisz pracować w dynamicznie zmieniającym się międzynarodowym środowisku!

 

MOŻEMY TOBIE ZAOFEROWAĆ:

 

  • pracę w firmie będącej liderem dystrybucji produktów nowych technologii w Europie Środkowo-Wschodniej,
  • szansę na współtworzenie nowych obszarów biznesowych,
  • inspirującą atmosferę pracy,
  • pracę w zgranym zespole  profesjonalistów,
  • pakiet benefitów (ubezpieczenie medyczne, grupowe ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do sportu, możliwość szkoleń i certyfikacji).

 



Junior Product Manager Xiaomi




 
Junior Product Manager XIAOMI 

Miejsce pracy: Warszawa

Umowa na zastępstwo

 

 

Rozpoczynając z nami współpracę będziesz odpowiedzialny za realizację celów sprzedażowych: obrotowych i marżowych na PRODUKTACH MOBILE MARKI XIAOMI poprzez:

 

  • wsparcie działu zakupów
  • koordynację przygotowania produktów na rynki CEE,
  • działania marketingowe
  • współpracę z dedykowanym zespołem handlowym
     
     

JEŚLI POSIADASZ:

 

  • Pierwsze doświadczenia w zakupach lub/i sprzedaży
  • Znajomość rynku telefonów i akcesoriów komórkowych – mile widziane
  • Dobrą znajomość programu Excel
  • Komunikatywną znajomość języka angielskiego
  • Umiejętność nawiązywania kontaktów i budowania efektywnych relacji biznesowych

 

A DODATKOWO JESTEŚ OSOBĄ:

 

  • Sumienną,
  • Odpowiedzialną
  • Kreatywną

 

MOŻEMY TOBIE ZAOFEROWAĆ:

 

  • Szansę na współtworzenie nowych obszarów biznesowych oraz realny wpływ na biznes
  • Pełna wyzwań pracę w zespole specjalistów
  • Umowę o pracę na zastępstwo
  • Inspirującą atmosferę pracy
  • Pakiet benefitów (ubezpieczenie medyczne, grupowe ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do sportu, lekcje języka obcego)


KEY ACCOUNT MANAGER - XIAOMI




KEY ACCOUNT MANAGER
XIAOMI

 

Miejsce pracy: Warszawa

 

Na tym stanowisku Twoim celem będzie osiąganie maksymalnych obrotów i zysków z dystrybucji produktów Xiaomi.

 

Rozpoczynając z nami współpracę będziesz odpowiedzialny za:

  • obsługę klientów retail i operatorów komórkowych w zakresie sprzedaży produktów Xiaomi
  • samodzielne prowadzenie negocjacji cenowych oraz przygotowywanie ofert handlowych
  • realizowanie celów sprzedażowych na powierzonym obszarze działania
  • budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami oraz dostawcą
  • monitorowanie rynku oraz konkurencji
  • bieżącą obsługę zamówień oraz rozliczeń z klientami
  • udział w targach branżowych oraz szkoleniach
Jeśli posiadasz:
  • co najmniej 3–letnie doświadczenie w sprzedaży produktów elektroniki użytkowej do klientów
  • znajomość rynku telco
  • wysoko rozwinięte zdolności negocjacyjne
  • dobrą znajomość języka angielskiego
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office, szczególnie programu MS Excel
  • elastyczność i umiejętność pracy pod presją czasu
  • zaangażowanie w wykonywanie zadań
Możemy Tobie zaoferować:
  • nowoczesne środowisko pracy
  • szansę na współtworzenie nowych obszarów biznesowych oraz realny wpływ na biznes
  • pracę w międzynarodowym zespole specjalistów
  • atrakcyjny pakiet benefitów (również dla członków rodziny)
  • inspirującą atmosferę pracy
  • dostęp do branżowego know-how
     


Księgowa/Księgowy




Księgowa/ Księgowy

Miejsce pracy Warszawa

Rozpoczynając z nami współpracę będziesz odpowiedzialny za:

 

  • Księgowanie faktur zakupu towarów i faktur korygujących
  • Rozliczenie i uzgadnianie sald zobowiązań + kompensaty rozrachunków
  • Rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych
     
     

Jeśli posiadasz:

  • wykształcenie wyższe ekonomiczne (specjalność: rachunkowość lub finanse)
  • co najmniej roczne doświadczenie w dziale księgowości na podobnym stanowisku
  • doskonałą, praktyczną znajomość Ustawy o rachunkowości
  • bardzo dobrą znajomość prawa bilansowego i podatkowego oraz umiejętność ich praktycznego stosowania
  • dobra znajomość zasad rozliczania podatku VAT
  • dobrą znajomość języka angielskiego
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office, szczególnie programu MS Excel
  • elastyczność i umiejętność pracy pod presją czasu
  • zaangażowanie w wykonywanie zadań

 

Możemy Tobie zaoferować:

  • nowoczesne środowisko pracy
  • szansę na współtworzenie nowych obszarów biznesowych oraz realny wpływ na biznes
  • pracę w międzynarodowym zespole specjalistów
  • atrakcyjny pakiet benefitów (również dla członków rodziny)
  • inspirującą atmosferę pracy
  • dostęp do branżowego know-how


Magazynier Warszawa




MAGAZYNIER
Miejsce pracy: WARSZAWA/ Białołęka
 
Pracując na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za:
  • bieżącą obsługę operacji magazynowych
  • kompletację oraz pakowanie towaru wg zamówień klientów
  • sprawdzanie zgodności ilościowej i asortymentowej z dokumentacją dostaw
  • rozładunek i załadunek towaru
 
JEŚLI:
  • jesteś chętny do podjęcia nowych wyzwań, chcesz nauczyć się na czym polega praca w magazynie lub możesz podzielić się z nami swoim doświadczeniem i umiejętnościami
 
…..oraz lubisz pracować w dynamicznie zmieniającym się środowisku!
 
A DODATKOWO:
  • jesteś osobą dokładną i skrupulatną
  • jesteś osobą uczciwą
  • umiesz pracować w zespole
 
 
OFERUJEMY:
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • pracę od poniedziałku do piątku
  • pakiet benefitów
  • możliwość szkolenia uprawniającego do obsługi wózków widłowych
  • możliwość zatrudnienia na podstawie umowy zlecenia w przypadku osób posiadających status studenta
  • zgrany zespół
 
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV


Pracownik ABC Data




Zespół ABC Data to ludzie, których łączy zaangażowanie i chęć rozwoju. Razem ciężko pracujemy i potrafimy się dobrze bawić. Ważna jest dla nas praca zespołowa, ale doceniamy także inicjatywę naszych pracowników i twórcze podejście. Działamy w wielu różnych obszarach, dlatego każdy pracownik może realizować zadania zgodne ze swoimi zainteresowaniami. W związku z naszą obecnością na wielu rynkach w Europie tworzymy międzynarodowy i wielokulturowy zespół ludzi, którzy darzą się szacunkiem i wzajemnie się od siebie uczą.

Jesli chcesz do nas dołaczyć, zostaw nam swoje CV


Przedstawiciel Handlowy




Przedstawiciel Handlowy

 

                                                                           Miejsce pracy: Warszawa

 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • realizację planów sprzedaży oraz celów firmy w zakresie sprzedaży hurtowej
  • pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie dobrych relacji z obecnymi kontrahentami
  • odwiedzanie wybranych klientów na terenie kraju
  • budowanie długofalowych relacji handlowych oraz pozytywnej pozycji firmy na rynku sprzedaży hurtowej
  • współpraca z działem Product Managerów RTV- AGD
  • pogłębianie wiedzy dotyczącej branży RTV-AGD
 
Jeśli posiadasz:
  • wykształcenie min. średnie
  • minimum dwuletnie doświadczenie w pracy w charakterze Przedstawiciela Handlowego ( obsługa klientów detalicznych i hurtowych )
  • doświadczenie w branży RTV-AGD
  • komunikatywność i odporność na stres
  • dobrą organizacja pracy własnej
  • znajomość technik sprzedaży
  • zdolności negocjacyjne i handlowe
  • dobrą znajomość obsługi komputera w tym programu Excel
  • prawo jazdy kat. B
     

A dodatkowo jesteś osobą:

  • Sumienną,
  • Odpowiedzialną
  • Kreatywną

 

…..i lubisz pracować w dynamicznie zmieniającym się międzynarodowym środowisku!

 

 

Możemy Tobie zaoferować:

  • Nowoczesne środowisko pracy u jednego z największych dystrybutorów w Polsce i Europie,
  • Szansę na współtworzenie nowych obszarów biznesowych oraz realny wpływ na biznes,
  • Pełna wyzwań pracę w międzynarodowym zespole specjalistów,
  • Inspirującą atmosferę pracy,
  • Fajny i zgrany zespół profesjonalistów


Risk & Internal Controls Specialist




Risk & Internal Controls Specialist

 

Place of work: Warsaw

 

In this position your will be responsible for:

  • Assessing the internal control environment by conducting walkthroughs, developing testing strategies and performing control and sample data testing
  • Assisting with risk assessments to identify areas requiring detailed testing
  • Performing identification and risk assessment of externally / internally reported issues, identification of risks and suggesting control improvements to remediate exceptions identified;
  • Work with management team  (including Legal department & Internal audit) to track issues up to resolution
  • Drafting recommendations and cooperation with other business units to remediate risks and gaps identified during the validation process
  • Conduct analysis of big data sets to identify transaction or process risks or to inspect and verify potentially fraudulent activities
  • Manage control / risk / compliance related initiatives and closely cooperate with IT to translate business / process requirements into technical specification
  • Manage end-to-end control / risk / compliance related projects driven by external providers
  • Develop subject matter expertise (with internal & external support) in regulatory requirements, best practices and expectations (closely cooperate with Legal department & Internal audit to monitor and evaluate impact of evolving regulatory requirements)
  • Assisting with monitoring and management of external regulatory controls
  • Provide regular updates to Management Board

 

IF YOU HAVE:

  • High level of integrity and ethics
  • Analytical and critical mind
  • Proficiency in data analysis tools (e.g. MS Excel, Access, SQL, Qlik View, Power BI and similar). Working knowledge of VBA would be an advantage
  • Strong interpersonal, oral and written communication skills; ability to effectively challenge and influence business stakeholders
  • Ability to prioritize tasks and business impact  
  • Bachelors’ degree in accounting, finance or computer science or Finance related experience
  • Good work organization, ability to work independently
  • Min. 3 years of either Process, Audit, Risk or Compliance experience
  • Strong understanding and appreciation of the internal control environment (including expertise in IT risk and controls)
  • Must be proactive and goal oriented thinker, with ability to identify creative solutions,  self  - driven
  • Knowledge of current or evolving industry and regulatory requirements would be an advantage
  • Working knowledge of English (but does not have be certified)
  • ACCA, CIA, CISA  or similar qualification (also in progress) would be an advantage

 

WE  CAN OFFER YOU:

  •  Friendly work environment,
  •  Chance to co-create new business areas and a real impact on daily business,
  •  Full-time job within international team of associates
  •  Exposure to globally recognized brands and vendors
  •  Flexible working hours including possiblity of home office work when necessary
  •  Competitive salary
  •  Benefits package (medical insurance, group life insurance, co-financing for sport, training and certification opportunities, foreign language lessons)


Specjalista do. rozwoju własnej sieci sprzedaży




 

 Specjalista do. rozwoju własnej sieci sprzedaży

 

Miejsce pracy: Warszawa

Umowa o pracę

 

Rozpoczynając z nami współpracę będziesz odpowiedzialny za rozwój własnej sicie sprzedaży produktów marki XIAOMI.

 

 

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • Rozwój sieci sklepów własnych
  • Współpraca z partnerami
  • Działania marketingowe: planowanie kampanii, promocji etc.
  • Rozliczenia z partnerami
     

JEŚLI POSIADASZ:

  • Doświadczenie w rozwoju sieci sklepów własnych
  • Doświadczenie w działaniach marketingowych
  • Znajomość rynku telefonów i akcesoriów komórkowych – mile widziane
  • Dobrą znajomość programu Excel
  • Komunikatywną znajomość języka angielskiego
  • Umiejętność nawiązywania kontaktów i budowania efektywnych relacji biznesowych
  • Prawo jazy kat. B


A DODATKOWO JESTEŚ OSOBĄ:

  • Sumienną,
  • Odpowiedzialną
  • Kreatywną

 

MOŻEMY TOBIE ZAOFEROWAĆ:

  • Szansę na współtworzenie nowych obszarów biznesowych oraz realny wpływ na biznes
  • Pełna wyzwań pracę w zespole specjalistów
  • Inspirującą atmosferę pracy
  • Pakiet benefitów (ubezpieczenie medyczne, grupowe ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do sportu, lekcje języka obcego)
     


Specjalista ds PR





Specjalista ds. Public Relations (PR Specialist)

Rozpoczynając współpracę z nami będziesz odpowiedzialny za:

  • przygotowanie materiałów prasowych – informacji, wypowiedzi i komentarzy eksperckich
  • budowanie i utrzymywanie stałych relacji z dziennikarzami oraz blogerami
  • tworzenie briefingów i prezentacji na potrzeby zarządu spółki
  • kreowanie pretekstów do obecności firmy w mediach
  • planowanie działań z zakresu media relations
  • aktualizację baz mediów
  • analizę informacji z raportów branżowych
  • opracowywanie materiałów na strony www

Jeśli posiadasz:

  • wykształcenie wyższe (dziennikarstwo, nauki społeczne, filologia),
  • bardzo dobrą znajomość języka angielskiego, pozwalającą na swobodną pracę w tym języku
  • minimum 2 letnie doświadczenie zdobyte w PR, optymalnie w obrębie branży nowych technologii
  • umiejętność swobodnego formułowania myśli i redagowania tekstów
  • wiedzę merytoryczną z zakresu PR
  • praktyczne doświadczenie w kontaktach z mediami
  • biegłą znajomość obsługi komputera (Word, PowerPoint, Excel)
  • umiejętność tworzenia angażujących treści na potrzeby Social Media
  • znajomość narzędzi analitycznych z zakresu Social Media

A ponadto:

  • jesteś kreatywny i cechuje Cię nieszablonowe podejście do wykonywanych działań
  • cenisz pracę zespołową, jednak kiedy potrzeba potrafisz działać samodzielnie
  • komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów i umiejętność pracy z ludźmi to Twoje mocne strony
  • potrafisz być przekonujący, a jednocześnie elastyczny i efektywny w działaniu
  • a do tego cechuje Cię duże poczucie estetyki i zwracasz uwagę na detale

To… szukamy właśnie Ciebie. A za Twoje zaangażowanie oferujemy w zamian:

  • pracę w zespole specjalistów
  • możliwość rozwoju osobistego
  • nowoczesne środowisko pracy
  • konkurencyjne wynagrodzenie
  • atrakcyjny pakiet benefitów
  • a przede wszystkim – inspirującą atmosferę pracy

 

 



Specjalista ds wsparcia sprzedaży




SPECJALISTA DS. WSPARCIA SPRZEDAŻY

Miejsce pracy: Warszawa

 

 

Rozpoczynając z nami współpracę będziesz odpowiedzialny za budowanie długofalowych relacji z klientem oraz

zwiększanie poziomu sprzedaży poprzez:

 

  • Koordynowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami,
  • Rozwijanie istniejących klientów,
  • Przygotowywanie ofert handlowych i prowadzenie dokumentacji handlowej,
  • Negocjowanie warunków współpracy,
  • Realizowanie założonych planów sprzedażowych,
  • Współpraca w zespole sprzedażowym i z innymi działami firmy (marketing, logistyka),

 

 

Jeśli posiadasz:

 

  • Doświadczenie w sprzedaży, obsłudze klienta,
  • Bardzo dobrą znajomość MS Office,
  • Dobrą znajomość języka angielskiego,
  • Umiejętność samodzielniej organizacji pracy,
  • Ukierunkowanie na osiąganie założonych celów,
  • Znajomość branży IT mile widziana

 

 

Możemy Tobie zaoferować:

 

  • Nowoczesne środowisko pracy,
  • Pełna wyzwań pracę w zespole specjalistów,
  • Inspirującą atmosferę pracy,
  • Zgrany zespół profesjonalistów,
  • Pakiet benefitów (ubezpieczenie medyczne, grupowe ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do sportu, lekcje języka obcego)


Telemarketer Cisco




 

 

Telemarketer

 

Miejsce pracy: Warszawa

 

 

Asystent będzie odpowiedzialny za telefoniczny kontakt z klientami w zakresie sprzedaży rozwiązań Cisco

 

 

JEŚLI JESTEŚ OSOBĄ:

  • Komunikatywną
  • Sumienną
  • Potrafiącą wykonywać kilka zadań jednocześnie
  • Mającą za sobą pierwsze doświadczenia zawodowe
     
     A DODATKOWO:
     
  • Jesteś studentem
  • Potrafisz organizować samodzielnie czas pracy
  • Łatwo nawiązujesz kontakty
     

Możemy Tobie zaoferować:

 

  • Nowoczesne środowisko pracy
  • Współpracę na podstawie umowy zlecenia
  • Możliwość nauki i poznania międzynarodowego biznesu dystrybucyjnego
  • Inspirującą atmosferę pracy w zgranym zespole profesjonalistów