Spółki Grupy:
Bieżący kurs akcji ABC Data SA (ABC):

Kogo teraz szukamy?

 

 

 

 

Dołącz do zespołu ABC DATA!

Sprawdź nasze aktualne oferty pracy. Być może szukamy właśnie Ciebie?

Nie ma stanowiska, na które chcesz chcesz aplikować?
A może jesteś studentem i szukasz możliwości stażu lub praktyki?
Wyślij do nas CV i napisz czym chcesz się zajmować.

Oferty pracy



Analityk systemów finansowych




Analityk biznesowy systemów FK
Miejsce pracy: Warszawa
 
BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY ZA:
 
  • Współpraca z klientami wewnętrznymi i partnerami biznesowymi (w środowisku międzynarodowym) — analiza ich potrzeb i opisanie wymagań
  • Analizy procesów i reguł biznesowych, analizy i udokumentowanie wymaganych zmian w procesach w obszarze finansów
  • Opracowywanie dokumentacji HLD zmian w systemach (modele wymagań, procesów, danych,  przypadki użycia) w obszarze FK i Controlingu
  • Merytoryczna (analityczna) opieka nad aplikacjami w tych obszarach
  • Współpraca z architektami i programistami w zakresie definiowania wymagań funkcjonalno-technicznych, współpraca z zewnętrznymi dostawcami rozwiązań
  • Koordynacja wdrożeń inicjatyw (m.in. opracowywanie i kontrola harmonogramu prac, nadzór nad terminowym ich wykonaniem, koordynacja testów)
  • Opracowywanie dokumentacji aplikacji, w tym podręczników użytkownika i plików pomocy,
  • Koordynacja i udział w testach aplikacji, w tym tworzenie scenariuszy testów
  • Szkolenie użytkowników
  • Udział w procesie zamknięcia miesiąca w systemie FK
  • Aktywne wsparcie użytkowników z obszarów FK i Controlingu
 
           
CZEGO OD CIEBIE OCZEKUJEMY:
 
  • Wykształcenia wyższego  – Finanse, Rachunkowość, Ekonometria lub IT
  • Doświadczenia z obszarów finanse, księgowość,  IT (analizy i udział w projektowaniu rozwiązań z tego obszaru ), min. 2 lata, udokumentowane przykładowymi pracami i projektami
  • Praktycznej znajomości systemów ERP (w szczególności modułu FK ) na poziomie Analityka Biznesowego lub Systemowego
  • Dobrej znajomości języków i narzędzi wspomagających projektowanie (BPMN, UML) oraz narzędzia Enterprise Architect
  • Umiejętności tworzenia dokumentacji projektowej i dokumentacji dla użytkownika
  • Ogólnej wiedzy z zakresu programowania oraz szeroko rozumianego IT
  • Dobrej znajomości języka angielskiego (świetna komunikacja, pracujemy w zespole międzynarodowym i niektóre projekty prowadzone są w tym języku)
  • Umiejętności współpracy w zespole
  • Doskonałej organizacji pracy
  • Dynamizmu w działaniu
  • Znajomości SCRUM
 
Ponadto mile widziane:
 
  • Znajomość systemów E-commerce, SCM, WMS, CRM, EDI — ich funkcjonalności, technologii realizacji, metod integracji
  • Doświadczenia z projektów dotyczących wyżej wymienionych systemów
  • Wiedza na temat procesów występujących w dużych firmach / korporacjach o profilu handlowym,  dystrybucyjnym lub logistycznym
  • Znajomość metodologii zarządzaniem projektami (PMP, Prince 2, SCRUM), mile widziana certyfikacja PMP lub Prince 2
  • Znajomość podstaw relacyjnych baz danych i umiejętność tworzenia zapytań SQL
 MOŻEMY ZAOFEROWAĆ:
  • Nowoczesne środowisko pracy,
  • Szansę na współtworzenie nowych obszarów biznesowych oraz realny wpływ na biznes,
  • Pełną wyzwań pracę w międzynarodowym zespole specjalistów,
  • Inspirującą atmosferę pracy,
  • Zgrany zespół profesjonalistów,
  • Prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie i kartę Multisport.


COMPLIANCE COORDINATOR/ COMPLIANCE OFFICER




COMPLIANCE COORDINATOR/ COMPLIANCE OFFICER

 

Place of work: Warsaw

 

In this position your will be responsible for:

  • Assessing the internal control environment by conducting walkthroughs, developing testing strategies and performing control and sample data testing
  • Assisting with risk assessments to identify areas requiring detailed testing
  • Performing identification and risk assessment of externally / internally reported issues, identification of risks and suggesting control improvements to remediate exceptions identified;
  • Work with management team  (including Legal department & Internal audit) to track issues up to resolution
  • Drafting recommendations and cooperation with other business units to remediate risks and gaps identified during the validation process
  • Conduct analysis of big data sets to identify transaction or process risks or to inspect and verify potentially fraudulent activities
  • Manage control / risk / compliance related initiatives and closely cooperate with IT to translate business / process requirements into technical specification
  • Manage end-to-end control / risk / compliance related projects driven by external providers
  • Develop subject matter expertise (with internal & external support) in regulatory requirements, best practices and expectations (closely cooperate with Legal department & Internal audit to monitor and evaluate impact of evolving regulatory requirements)
  • Assisting with monitoring and management of external regulatory controls
  • Provide regular updates to Management Board

 

IF YOU HAVE:

  • High level of integrity and ethics
  • Analytical and critical mind
  • Proficiency in data analysis tools (e.g. MS Excel, Access, SQL, Qlik View, Power BI and similar). Working knowledge of VBA would be an advantage
  • Strong interpersonal, oral and written communication skills; ability to effectively challenge and influence business stakeholders
  • Ability to prioritize tasks and business impact  
  • Bachelors’ degree in accounting, finance or computer science or Finance related experience
  • Good work organization, ability to work independently
  • Min. 3 years of either Process, Audit, Risk or Compliance experience
  • Strong understanding and appreciation of the internal control environment (including expertise in IT risk and controls)
  • Must be proactive and goal oriented thinker, with ability to identify creative solutions,  self  - driven
  • Knowledge of current or evolving industry and regulatory requirements would be an advantage
  • Working knowledge of English (but does not have be certified)
  • ACCA, CIA, CISA  or similar qualification (also in progress) would be an advantage

 

WE  CAN OFFER YOU:

  •  Friendly work environment,
  •  Chance to co-create new business areas and a real impact on daily business,
  •  Full-time job within international team of associates
  •  Exposure to globally recognized brands and vendors
  •  Flexible working hours including possiblity of home office work when necessary
  •  Competitive salary
  •  Benefits package (medical insurance, group life insurance, co-financing for sport, training and certification opportunities, foreign language lessons)


Inżynier wsparcia technicznego




 INŻYNIER WSPARCIA TECHNICZNEGO
 
Miejsce pracy: Warszawa
 
 
Rozpoczynając z nami współpracę będziesz odpowiedzialny za WSPIERANIE UŻYTKOWNIKÓW W ZAKRESIE OBSŁUGI, INSTALACJI I NAPRAWY SPRZĘTU TELEINFORMATYCZNEGO  
 
Poprzez:
 
  • analizowanie i rozwiązywanie bieżących awarii i problemów ze sprzętem informatycznym i teleinformatycznym
  • diagnozowanie i usuwanie błędów w systemach i aplikacjach
  • wsparcie polskich i zagranicznych użytkowników systemów IT
  • instalacja, konfiguracja i konserwacja sprzętu oraz urządzeń peryferyjnych
  • tworzenie i utrzymywanie dokumentacji technicznej
  • opiniowanie, testowanie i wdrażanie rozwiązań informatycznych usprawniających pracę w firmie 


Jeśli posiadasz:

  • min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku
  • praktyczną znajomość systemów operacyjnych MS Windows, iOS, pakietu MS Office oraz usług Active Directory
  • znajomość zagadnień związanych z sieciami strukturalnymi oraz umiejętność  konfiguracji sprzętu sieciowego
  • posługujesz się językiem angielskim w stopniu dobrym (komunikacja z pracownikami oddziałów zagranicznych)
  • gotowość do pracy w systemie zmianowym (7:00-18:00)

A dodatkowo:

  • jesteś osobą skrupulatną, rzetelną i dobrze zorganizowaną
  • lubisz pracować w zespole i posiadasz doświadczenie w realizacji zadań w systemie projektowym
  • jesteś nastawiony na ciągły rozwój i doskonalenie zawodowe
 
…..i lubisz jak „SIĘ DZIEJE”
 
Możemy Tobie zaoferować:
 
  • nowoczesne środowisko pracy
  • dostęp do najnowszych technologii informatycznych
  • szansę na współtworzenie nowych obszarów biznesowych oraz realny wpływ na biznes
  • pełną wyzwań pracę w środowisku międzynarodowym
  • inspirującą atmosferę pracy
  • motywacyjny system wynagrodzeń
  • pakiet benefitów (ubezpieczenie medyczne, grupowe ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do sportu, możliwość szkoleń i certyfikacji, lekcje języka obcego)
     
 
 

Inżynier wsparcia technicznego - Data Center




INŻYNIER WSPARCIA TECHNICZNEGO AZURE/DATA CENTER

         Miejsce pracy: Warszawa

 
Promowanie i zwiększanie sprzedaży rozwiązań Data Center na rynku polskim poprzez:
 
  • Prowadzenie projektów, przygotowywania zapytań ofertowych oraz bieżące wsparcie techniczne partnerów handlowych ABC Data,
  • Współpracę z działem handlowym oraz Product Managerem przy bieżących zagadnieniach technicznych dotyczących wspieranych rozwiązań,
  • Prowadzenie prezentacji, pokazów demo i warsztatów technicznych dla partnerów handlowych ABC Data,
     
JEŚLI POSIADASZ:
  • Wiedzę techniczną na temat zaawansowanych rozwiązań Data Center (serwery, pamięci masowe, infrastruktura),
  • Min. 2-letnie doświadczenie przy wsparciu przedsprzedażnym rozwiązań DC (praca u resellera lub dystrybutora),
  • Umiejętność samodzielnego przygotowania i prowadzenia szkoleń technicznych oraz prezentacji,
  • Umiejętność czytania dokumentacji technicznej i przetargowej,
  • Dobrą znajomość języka angielskiego (pozwalającą na czytanie dokumentacji technicznej),
  • Samodzielność i umiejętność rozwiązywania problemów,
  • Umiejętność pracy pod presją czasu i stawiania sobie priorytetów,
  • Ukierunkowanie na osiąganie założonych celów,
  • Prawo jazdy kat.  B
 
A DODATKOWO JESTEŚ OSOBĄ:
  • Posiadającą certyfikaty techniczne z zakresu Data Center oraz Wirtualizacji
  • Znającą rozwiązania firm: Fujitsu, Dell, Netapp, VMware
  • Mającą doświadczenie przy wdrożeniach w/w rozwiązań
  • Sumienną,
  • Kreatywną,
…..i lubisz jak „SIĘ DZIEJE”


MOŻEMY TOBIE ZAOFEROWAĆ:
  • Nowoczesne środowisko pracy
  • Szansę na rozwój, doskonalenie i zdobywanie nowych umiejętności technicznych
  • Dużą autonomiczność i elastyczność w działaniu
  • Inspirującą atmosferę pracy
  • Fajny i zgrany zespół pasjonatów zaawansowanych technologii
  • Pakiet benefitów (ubezpieczenie medyczne, grupowe ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do sportu, możliwość szkoleń i certyfikacji, lekcje języka obcego)


Junior eCommerce Specialist




Junior eCommerce Specialist
 

 

Rozpoczynając z nami współpracę będziesz odpowiedzialny za wsparcie prac w zespole projektowym odpowiedzialnym za utrzymanie i rozwój platform eCommerce. 

POPRZEZ:  

  • Realizację procesów związanych z utrzymaniem platform eCommerce: wsparcie wdrożeń nowych partnerów, obsługę zgłoszeń, monitoring bieżących funkcji systemu
  • Kontakt operacyjny z użytkownikami systemów eCommerce
  • Wsparcie projektów integracyjnych realizowanych z partnerami
  • Przygotowanie raportów, prezentacji na potrzeby realizowanych projektów
  • Prowadzenie działań optymalizujących zgodnie z przyjętym planem
  • Codzienne wykorzystywanie nowoczesnych narzędzi eCommerce
  • Współpracę z zespołami projektowymi i developerskimi pracującymi w metodyce SCRUM


JEŚLI:

  • Jesteś dokładna/ny i skrupulatna/ny oraz posiadasz zdolności analityczne
  • Wykazujesz się dobrą znajomość Excela i doświadczeniem w pracy na dużej liczbie danych
  • Znasz język angielski w stopniu co najmniej średniozaawansowanym (B1)
  • Lubisz kontakt z ludźmi,
  • Szybko się uczysz i chętnie podejmujesz się nowych zadań,
  • Lubisz ciekawe projekty i chcesz rozwijać swoje kompetencje w obszarze nowych technologii oraz eCommerce


A DODATKOWO DOCENIMY:

  • Znajomość bieżących trendów i aplikacji eCommerce
  • Wiedza z zakresu CMS, html, css będzie dodatkowym atutem
 

MOŻEMY TOBIE ZAOFEROWAĆ:

  • zdefiniowaną ścieżkę rozwoju kompetencji i stanowiska
  • nowoczesne środowisko pracy
  • pełną wyzwań pracę w zespole specjalistów
  • inspirującą atmosferę pracy
  • zgrany zespół profesjonalistów
  • kartę multisport, enelmed

 

 



Junior Product Manager ds. Komponentów PC




JUNIOR PRODUCT MANAGER
ds.
 KOMPONENTÓW PC

                                                                  

Miejsce pracy: Warszawa

 

Na tym stanowisku Twoim celem będzie zarządzanie sprzedażą komponentów komputerowych na rynku litewskim, łotewskim i estońskim u czołowego regionalnego dystrybutora ABC Data S.A. Do Twoich obowiązków będą należały:

 

  • zarządzanie w/w kategorią produktową,
  • kierowanie sprzedażą i marketingiem
  • współpraca z dedykowanym zespołem handlowym.

 

JEŚLI POSIADASZ:

 

  • znajomość języka litewskiego, rosyjskiego, angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację biznesową (znajomość łotewskiego i estońskiego mile widziana)
  • umiejętność budowania dobrych relacji z dostawcami i kluczowymi klientami,
  • umiejętność szybkiej analizy danych,
  • wysoko rozwinięte zdolności negocjacyjne,

 

A DODATKOWO JESTEŚ OSOBĄ:

 

  •   skuteczną,
  •   inteligentną,
  •   pracowitą,
  •   komunikatywną,
  •   pragnącą się rozwijać

 

…..i lubisz pracować w dynamicznie zmieniającym się międzynarodowym środowisku!

 

MOŻEMY TOBIE ZAOFEROWAĆ:

 

  • pracę w firmie będącej liderem dystrybucji produktów nowych technologii w Europie Środkowo-Wschodniej,
  • szansę na współtworzenie nowych obszarów biznesowych,
  • inspirującą atmosferę pracy,
  • pracę w zgranym zespole  profesjonalistów,
  • pakiet benefitów (ubezpieczenie medyczne, grupowe ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do sportu, możliwość szkoleń i certyfikacji).

 



KEY ACCOUNT MANAGER - XIAOMI




KEY ACCOUNT MANAGER
XIAOMI

 

Miejsce pracy: Warszawa

 

Na tym stanowisku Twoim celem będzie osiąganie maksymalnych obrotów i zysków z dystrybucji produktów Xiaomi.

 

Rozpoczynając z nami współpracę będziesz odpowiedzialny za:

  • obsługę klientów retail i operatorów komórkowych w zakresie sprzedaży produktów Xiaomi
  • samodzielne prowadzenie negocjacji cenowych oraz przygotowywanie ofert handlowych
  • realizowanie celów sprzedażowych na powierzonym obszarze działania
  • budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami oraz dostawcą
  • monitorowanie rynku oraz konkurencji
  • bieżącą obsługę zamówień oraz rozliczeń z klientami
  • udział w targach branżowych oraz szkoleniach
Jeśli posiadasz:
  • co najmniej 3–letnie doświadczenie w sprzedaży produktów elektroniki użytkowej do klientów
  • znajomość rynku telco
  • wysoko rozwinięte zdolności negocjacyjne
  • dobrą znajomość języka angielskiego
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office, szczególnie programu MS Excel
  • elastyczność i umiejętność pracy pod presją czasu
  • zaangażowanie w wykonywanie zadań
Możemy Tobie zaoferować:
  • nowoczesne środowisko pracy
  • szansę na współtworzenie nowych obszarów biznesowych oraz realny wpływ na biznes
  • pracę w międzynarodowym zespole specjalistów
  • atrakcyjny pakiet benefitów (również dla członków rodziny)
  • inspirującą atmosferę pracy
  • dostęp do branżowego know-how
     


Koordynator Obsługi Magazynowej




KOORDYNATOR OBSŁUGI MAGAZYNOWEJ

Miejsce pracy: Warszawa/ Białołęka

 

Pracując na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za:

 

- nadzór nad przyjęciem towaru do magazynu i wydaniem z magazynu,

- kontrolę poprawności stanów magazynowych,

- przestrzeganie procesów wewnątrz działu oraz ich stałą optymalizację,

- organizację pracy podległego zespołu wraz z bieżącą kontrolą efektywności pracy,

- utrzymywanie dyscypliny i przestrzeganie przepisów bhp i p.poż.,

- sprawną i efektywną współpracę z kierownictwem.

 

Jeśli:

 

- posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku,

- wykształcenie min. średnie,

- zdolności organizacyjne i komunikacyjne,

A dodatkowo….

 

- posługujesz się pakietem MS Office.



Czekamy właśnie na Ciebie….

Oferujemy Ci miejsce pracy, w którym otrzymasz:

 

- pracę od poniedziałku do piątku w systemie zmianowym (bez zmiany nocnej),

- pakiet benefitów,

- dodatki w formie bonów na święta,

- dofinansowanie do kolonii dla dzieci.

 



Magazynier Warszawa




MAGAZYNIER
Miejsce pracy: WARSZAWA/ Białołęka
 
Pracując na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za:
  • bieżącą obsługę operacji magazynowych
  • kompletację oraz pakowanie towaru wg zamówień klientów
  • sprawdzanie zgodności ilościowej i asortymentowej z dokumentacją dostaw
  • rozładunek i załadunek towaru
 
JEŚLI:
  • jesteś chętny do podjęcia nowych wyzwań, chcesz nauczyć się na czym polega praca w magazynie lub możesz podzielić się z nami swoim doświadczeniem i umiejętnościami
 
…..oraz lubisz pracować w dynamicznie zmieniającym się środowisku!
 
A DODATKOWO:
  • jesteś osobą dokładną i skrupulatną
  • jesteś osobą uczciwą
  • umiesz pracować w zespole
 
 
OFERUJEMY:
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • pracę od poniedziałku do piątku
  • pakiet benefitów
  • możliwość szkolenia uprawniającego do obsługi wózków widłowych
  • możliwość zatrudnienia na podstawie umowy zlecenia w przypadku osób posiadających status studenta
  • zgrany zespół
 
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV


Pracownik ABC Data




Zespół ABC Data to ludzie, których łączy zaangażowanie i chęć rozwoju. Razem ciężko pracujemy i potrafimy się dobrze bawić. Ważna jest dla nas praca zespołowa, ale doceniamy także inicjatywę naszych pracowników i twórcze podejście. Działamy w wielu różnych obszarach, dlatego każdy pracownik może realizować zadania zgodne ze swoimi zainteresowaniami. W związku z naszą obecnością na wielu rynkach w Europie tworzymy międzynarodowy i wielokulturowy zespół ludzi, którzy darzą się szacunkiem i wzajemnie się od siebie uczą.

Jesli chcesz do nas dołaczyć, zostaw nam swoje CV


Starszy Specjalista ds Rekrutacji i Rozwoju




 STARSZY SPECJALISTA
DS. REKRUTACJI I ROZWOJU

 

 

 

Miejsce pracy: Warszawa (Annopol)

 

Rozpoczynając z nami współpracę, będziesz odpowiedzialny za:

 

  • Kompleksową realizację wszystkich procesów rekrutacyjnych, zgodnie z wewnętrznymi standardami
  • Współpracę z menedżerami wewnątrz organizacji, mającą na celu wsparcie w prowadzonych procesach rekrutacyjnych
  • Współpracę z instytucjami na rynku pracy (firmy rekrutacyjne, agencje pracy tymczasowej, uczelnie)
  • Tworzenie nowych i rozwój istniejących narzędzi rekrutacyjnych
  • Kompleksową administrację prowadzonych procesów rekrutacyjnych
  • Odpowiedzialność za politykę szkoleniową i rozwój kompetencji pracowników (planowanie programu szkoleń, koordynacja prowadzonych działań, koordynacja szkoleń językowych)
  • Zarządzanie platformą szkoleń e-learning
  • Wsparcie kadry menedżerskiej w zakresie rozwiązywania problemów personalnych i wdrażania dobrych praktyk
  • Udział w projektach z obszaru HR

JEŚLI POSIADASZ:

  • Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu procesów rekrutacyjnych (min. 2 lata)
  • Doświadczenie w obszarze rozwoju pracowników w organizacji (mile widziane)
  • Podstawową znajomość prawa pracy
  • Umiejętność swobodnej pracy w języku angielskim
  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
  • Umiejętność stawiania priorytetów
             A DODATKOWO JESTEŚ OSOBĄ:
  • Potrafiącą pracować pod presją czasu
  • Samodzielną i dobrze zorganizowaną
  • Odpowiedzialną i doprowadzającą projekty do końca

 

MOŻEMY CI ZAOFEROWAĆ:

  • Szansę na współtworzenie nowych obszarów biznesowych oraz realny wpływ na biznes
  • Zgrany zespół profesjonalistów
  • Inspirującą atmosferę pracy
  • Pakiet benefitów (ubezpieczenie medyczne, grupowe ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do sportu, możliwość szkoleń i certyfikacji, lekcje języka angielskiego)