Spółki Grupy:
Bieżący kurs akcji ABC Data SA (ABC):

Kogo teraz szukamy?

 

 

 

 

Dołącz do zespołu ABC DATA!

Sprawdź nasze aktualne oferty pracy. Być może szukamy właśnie Ciebie?

Nie ma stanowiska, na które chcesz chcesz aplikować?
A może jesteś studentem i szukasz możliwości stażu lub praktyki?
Wyślij do nas CV i napisz czym chcesz się zajmować.

Oferty pracy



Administrator systemów




ADMINISTRATOR SYSTEMÓW
Miejsce pracy: Warszawa
 

Rozpoczynając z nami współpracę będziesz odpowiedzialny za:
 
 
  • Realizację zadań operacyjnych mających na celu zapewnienie wysokiej dostępności usług IT świadczonych dla biznesu, takich jak:
    • AD, ADFS, ADCS
    • MX
    • Wirtualizacja serwerów (Hyper-V),
    • Serwery Web (IIS)
    • Systemy operacyjne (MS Windows Server 2008 - 2016),
    • Hardware (serwery, macierze dyskowe, switch’e SAN – Fujitsu, HP, Dell),
    • Systemy do backupu danych,
    • Usługi typu: serwery plików, wydruków, terminalowe, aplikacyjne, DNS, DHCP, WINS, certyfikaty SSL/domeny
    • Systemy antywirusowe/antyspamowe.
    • Azure, Office365
  • Aktywny udział w projektach biznesowych i technicznych.
  • Zapewnienie monitorowania istotnych komponentów infrastruktury.
  • Zarządzanie licencjami w obrębie zarządzanych systemów.
  • Tworzenie i utrzymywanie dokumentacji systemów.
 
 
Jeśli posiadasz:
 
  • Min. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku.
  • Wiedzę na poziomie zaawansowanym poświadczoną certyfikatami MCP z zakresu rozwiązań firmy Microsoft, takich jak: Active Directory/ADFS, Exchange, wirtualizacja serwerów (Hyper-V), IIS oraz znajomość infrastruktury: HDW różnych dostawców (Fujitsu, HP, Dell), macierze dyskowe.
  • Wiedzę na poziomie średnio-zaawansowanym z zakresu usług typu: serwery plików, wydruków, terminalowe, DNS, DHCP, WINS, certyfikaty SSL/domeny, Azure, Office365, systemy do backupu danych, systemy antywirusowe/antyspamowe, tworzenie/modyfikacja skryptów w PowerShell oraz narzędzia do monitorowania usług IT.Wiedzę z zakresu metod i narzędzi monitorowania systemów i usług informatycznych.
  • Znajomość usługowego modelu zarządzania IT zgodnego z biblioteką najlepszych praktyk ITIL.
  • Wykształcenie wyższe informatyczne – minimum licencjat.
  • Umiejętność analitycznego myślenia i samodzielnego rozwiązywania problemów.
 
Chcemy Tobie zaoferować:
 
  • Nowoczesne środowisko pracy,
  • Szansę na współtworzenie nowych obszarów biznesowych oraz realny wpływ na biznes,
  • Udział w wielu ciekawych projektach,
  • Prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie i kartę Multisport


Asystent PM




ASYSTENT/KA w Dziale Marketingu Produktów
 
Miejsce pracy: Warszawa / Białołęka
 
 
Asystent(ka) będzie wspomagać Product Managerów w codziennej pracy.

         JEŚLI JESTEŚ OSOBĄ:
 
  • Posiadającą  status studenta ZAOCZNEGO (dyspozycyjność od poniedziałku do piątku)
  • Skrupulatną
  • Sumienną

         A DODATKOWO:
 
  • Znasz język angielski w stopniu podstawowym, tak by móc pracować w tym języku
  • Potrafisz organizować samodzielnie czas pracy i priorytety
  • Lubisz pracę z ciekawymi ludźmi
     
          MOŻEMY TOBIE ZAOFEROWAĆ:
 
  • Nowoczesne środowisko pracy
  • Współpracę na podstawie umowy zlecenia
  • Możliwość nauki i poznania międzynarodowego biznesu dystrybucyjnego
  • Inspirującą atmosferę pracy w zgranym zespole profesjonalistów


Business Development Manger - LED/LCD Digital Signage




BUSINESS DEVELOPMENT MANAGER
LED/LCD DIGITAL SIGNAGE
 
Miejsce pracy: Warszawa
 
 
Rozpoczynając z nami współpracę, będziesz odpowiedzialny za ZWIĘKSZENIE SPRZEDAŻY PANELI LED/LCD DIGITAL SIGNAGE poprzez:
 
  • Aktywne pozyskiwanie nowych partnerów handlowych i rozwijanie współpracy z dotychczasowymi
  • Przygotowanie ofert, prowadzenie negocjacji, budowanie świadomości marki oraz zapewnienie prawidłowego wdrożenia
  • Współpracę z producentami w obszarze polityki produktowej, cenowej i marketingowej
  • Branie aktywnego udziału w konferencjach i eventach wspierających sprzedaż
  • Wdrażanie rozwiązań marketingowych tj. szkolenia, seminaria, webinaria, eventy, e-marketing
  • Osiąganie założonych celów obrotowych i marżowych związanych ze sprzedażą
     
JEŚLI POSIADASZ:
 
  • Poparte sukcesami min. 2-letnie doświadczenie w sprzedaży B2B
  • Znajomość runku paneli LED/LCD (kluczowych klientów)
  • Umiejętność nawiązywania kontaktów i budowania efektywnych relacji biznesowych

DODATKOWO JESTEŚ OSOBĄ:
 
  • Inteligentną
  • Samodzielną
  • Odpowiedzialną
  • Nastawioną na realizację założonych celów
 
 
MOŻEMY ZAOFEROWAĆ:
 
  • Nowoczesne środowisko pracy
  • Szansę na współtworzenie nowych obszarów biznesowych oraz realny wpływ na biznes
  • Pełną wyzwań pracę w międzynarodowym zespole specjalistów
  • Inspirującą atmosferę pracy
  • Zgrany zespół profesjonalistów
  • Prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie i kartę Multisport


Business Development Manger - Systemy Monitoringu Wizyjnego




BUSINESS DEVELOPEMENT MANAGER
SYSTEMY MONITORINGU WIZYJNEGO  

 
 
 
Miejsce pracy: Warszawa
 
 
Rozpoczynając z nami współpracę będziesz odpowiedzialny za zwiększenie sprzedaży produktów firmy AXIS COMMUNICATIONS (kamery IP, Enkodery IP, akcesoria) poprzez:
 
  • Aktywne pozyskiwanie nowych partnerów handlowych i rozwijanie współpracy z dotychczasowymi
  • Bliską współpracę z zespołem sprzedażowym AXIS
  • Stałe zwiększanie sprzedaży produktów AXIS poprzez przygotowanie ofert, prowadzenie negocjacji, budowanie świadomości markioraz zapewnienie prawidłowego wdrożenia
  • Branie aktywnego udziału w konferencjach i eventach wspierających sprzedaż produktów AXIS
  • Wdrażanie rozwiązań marketingowych tj. szkolenia, seminaria, webinaria, eventy, e-marketing
  • Prowadzenie szkoleń dla działu handlowego oraz partnerów zewnętrznych
  • Monitorowanie i analiza działań konkurencyjnych marek oraz stałe monitorowanie raportów sprzedażowych produktów AXIS
     
     
JEŚLI POSIADASZ:
  • Min. 2 lata doświadczenia w sprzedaży systemów monitoringu, branży zabezpieczeń
  • Doświadczenie we wspieraniu wiedzą techniczną klientów zewnętrznych i wewnętrznych (monitoringu wizyjnego)
  • Komunikatywna znajomość języka Angielskiego
  • Umiejętność prowadzenia prezentacji
  • Umiejętność nawiązywania kontaktów i budowania efektywnych relacji biznesowych

DODATKOWO JESTEŚ OSOBĄ:
  • Nastawioną na realizację założonych celów
 
…..i lubisz jak „dużo się dzieje”!
 
 
MOŻEMY TOBIE ZAOFEROWAĆ:
  • Nowoczesne środowisko pracy,
  • Szansę na współtworzenie nowych obszarów biznesowych oraz realny wpływ na biznes,
  • Pełna wyzwań pracę w międzynarodowym zespole specjalistów,
  • Inspirującą atmosferę pracy,
  • Zgrany zespół profesjonalistów.


e-commerce project manager




E-COMMERCE PROJECT MANAGER


Rozpoczynając z nami współpracę będziesz odpowiedzialny za  pracę w zespole projektowym odpowiedzialnym za utrzymanie i rozwój platform eCommerce

POPRZEZ  
  • Codzienne wykorzystywanie nowoczesnych narzędzi eCommerce i marketing automation
  • Przygotowanie raportów, analiz, prezentacji na potrzeby realizowanych projektów
  • Prowadzenie działań optymalizujących zgodnie z przyjętym planem
  • Realizację procesów związanych z utrzymaniem platform eCommerce: koordynacje wdrożeń nowych partnerów, obsługę zgłoszeń, monitoring bieżących funkcji systemu, zbieranie wymagań klientów
  • Aktywny udział w realizacji nowych projektów z obszaru eCommerce w tym: wsparcie procesów specyfikacji wymagań/definiowania zakresu, projektowania, harmonogramowania, identyfikacji ryzyka, testowanie oraz raportowania przebiegu projektu
  • Współpracę z zespołami projektowymi i developerskimi pracującymi w metodyce SCRUM


JEŚLI:

  • Posiadasz kilkuletnie doświadczenie w obszarze eCommerce B2C lub B2B
  • Realizowałeś projekty z obszaru digital marketingu lub/i na styku technologii i biznesu
  • Dysponujesz praktyczną znajomościąGoogle Analytics/ Google Tag Manager
  • Wykazujesz się dobrą znajomość Excela i doświadczeniem w pracy na dużej liczbie danych
  • Masz wyższe wykształcenie i znasz język angielski w stopniu co najmniej średniozaawansowanym (B1)
  • Lubisz ciekawe projekty i chcesz rozwijać swoje kompetencje w obszarze nowych technologii oraz eCommerce


A DODATKOWO DOCENIMY:

  • Znajomość metodyk projektowych
  • Wiedzę z zakresu CMS, html, css, php oraz UX będzie dodatkowym atutem

MOŻEMY TOBIE ZAOFEROWAĆ:
  • nowoczesne środowisko pracy
  • pełną wyzwań pracę w zespole specjalistów
  • inspirującą atmosferę pracy
  • zgrany zespół profesjonalistów
  • kartę multisport, enelmed


Inżynier wsparcia technicznego




INŻYNIER WSPARCIA TECHNICZNEGO
                                
Miejsce pracy: Warszawa
 
Rozpoczynając z nami współpracę będziesz odpowiedzialny za WSPIERANIE UŻYTKOWNIKÓW W ZAKRESIE OBSŁUGI, INSTALACJI I NAPRAWY SPRZĘTU TELEINFORMATYCZNEGO  
 
Poprzez:
 
  • analizowanie i rozwiązywanie bieżących awarii i problemów ze sprzętem informatycznym i teleinformatycznym
  • diagnozowanie i usuwanie błędów w systemach i aplikacjach
  • wsparcie polskich i zagranicznych użytkowników systemów IT
  • instalacja, konfiguracja i konserwacja sprzętu oraz urządzeń peryferyjnych
  • tworzenie i utrzymywanie dokumentacji technicznej
  • opiniowanie, testowanie i wdrażanie rozwiązań informatycznych usprawniających pracę w firmie

Jeśli posiadasz:
 
  • min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku
  • praktyczną znajomość systemów operacyjnych MS Windows, iOS, pakietu MS Office oraz usług Active Directory
  • znajomość zagadnień związanych z sieciami strukturalnymi oraz umiejętność  konfiguracji sprzętu sieciowego
  • posługujesz się językiem angielskim w stopniu dobrym (komunikacja z pracownikami oddziałów zagranicznych)
  • gotowość do pracy w systemie zmianowym (7:00-18:00)


A dodatkowo:

  • jesteś osobą skrupulatną, rzetelną i dobrze zorganizowaną
  • lubisz pracować w zespole i posiadasz doświadczenie w realizacji zadań w systemie projektowym
  • jesteś nastawiony na ciągły rozwój i doskonalenie zawodowe
 
Możemy Tobie zaoferować:
 
  • nowoczesne środowisko pracy
  • dostęp do najnowszych technologii informatycznych
  • szansę na współtworzenie nowych obszarów biznesowych oraz realny wpływ na biznes
  • inspirującą atmosferę pracy
  • motywacyjny system wynagrodzeń
  • pakiet benefitów (ubezpieczenie medyczne, grupowe ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do sportu, możliwość szkoleń i certyfikacji, lekcje języka obcego)


Junior Product Manager




Sales Specialist/ Junior Product Manager
 
Miejsce pracy: Warszawa
 
 
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za sprzedaż produktów SOFTWARE (MICROSOFT) poprzez:
 
  • Wsparcie Product Managera w zakresie realizacji strategii sprzedaży produktów
  • Merytoryczne wsparcie partnerów handlowych w zakresie licencjonowania Microsoft
  • Przygotowywanie ofert handlowych oraz operacyjna obsługa w zakresie linii Microsoft
  • Aktywne pozyskiwanie nowych partnerów handlowych i rozwijanie współpracy z dotychczasowymi
  • Bliską współpracę z zespołem sprzedażowym
  • Branie aktywnego udziału w konferencjach i eventach wspierających sprzedaż produktów
 
JEŚLI POSIADASZ:
  • Komunikatywną znajomość języka angielskiego
  • Pierwsze doświadczenia zawodowe w sprzedaży lub zarządzaniu produktem
  • Zainteresowanie obszarem IT/oprogramowania
  • Umiejętność nawiązywania kontaktów i budowania efektywnych relacji biznesowych
  • Znajomość licencjonowania produktów Microsoft będzie dodatkowym atutem.

A DODATKOWO JESTEŚ OSOBĄ:
  • Sumienną
  • Odpowiedzialną
  • Kreatywną
  • Otwartą na zdobywanie nowej wiedzy

MOŻEMY TOBIE ZAOFEROWAĆ:
  • Szansę na współtworzenie nowych obszarów biznesowych oraz realny wpływ na biznes,
  • Umowę o pracę
  • Inspirującą atmosferę pracy,
  • Zgrany zespół profesjonalistów,
  • Pakiet benefitów (ubezpieczenie medyczne, grupowe ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do sportu, możliwość szkoleń i certyfikacji, lekcje języka angielskiego)


Magazynier Warszawa




MAGAZYNIER
(Kobiety/Mężczyźni)
Miejsce pracy: WARSZAWA

Pracując na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/a za:
  • bieżącą obsługę operacji magazynowychkompletację oraz pakowanie towaru wg zamówień klientów
  • sprawdzanie zgodności ilościowej i asortymentowej z dokumentacją dostaw
  • rozładunek i załadunek towaru
  • utrzymanie czystości i porządku w magazynie
  • przestrzeganie zasad BHP
  • wykonywanie okresowych inwentaryzacji zapasów
 
JEŚLI:
  • jesteś gotów/gotowa do pracy w systemie zmianowym (warunek konieczny)
 
…..i lubisz pracować w dynamicznie zmieniającym się środowisku!
 
A DODATKOWO:
  • jesteś osobą dokładną i skrupulatną
  • jesteś osobą uczciwą
  • umiesz pracować w zespole
 
 
OFERUJEMY:
  • nowoczesne środowisko pracy
  • możliwość szkolenia uprawniającego do obsługi wózków widłowych
  • zatrudnienie przez firmę zewnętrzną na podstawie umowy o pracę
  • fajny i zgrany zespół
  • praca w magazynie w dzielnicy Białołęka


Product Manager




PRODUCT MANAGER SECURITY
 
Miejsce pracy: Warszawa
 
 
Rozpoczynając z nami współpracę będziesz odpowiedzialny za ZWIĘKSZENIE SPRZEDAŻY ROZWIĄZAŃ IT SECURITY poprzez:
 
  • Aktywne pozyskiwanie nowych partnerów handlowych i rozwijanie współpracy z dotychczasowymi
  • Bliską współpracę z zespołem sprzedażowym
  • Stałe zwiększanie sprzedaży rozwiązań IT Security poprzez przygotowanie ofert, prowadzenie negocjacji, budowanie świadomości markioraz zapewnienie prawidłowego wdrożenia
  • Współpracę w obszarze kreowania polityki produktowej, cenowej i marketingowej,
  • Branie aktywnego udziału w konferencjach i eventach wspierających sprzedaż produktów
  • Wdrażanie rozwiązań marketingowych tj. szkolenia, seminaria, webinaria, eventy, e-marketing
  • Prowadzenie szkoleń dla działu handlowego oraz partnerów zewnętrznych
  • Monitorowanie i analiza działań konkurencyjnych marek oraz stałe monitorowanie raportów sprzedażowych
  • Osiąganie założonych celów obrotowych i marżowych związanych ze sprzedażą
     
JEŚLI POSIADASZ:
 
  • Poparte sukcesami, min. 2-letnie doświadczenie w sprzedaży B2B rozwiązań sieciowych oraz produktów IT Security,
  • Znajomość rynku IT Security oraz oferty największych dostawców w Polsce (np. McAfee, Fortinet, Checkpoint, Palo Alto, Cisco, Juniper, SonicWall)
  • Doświadczenie we wspieraniu wiedzą techniczną klientów zewnętrznych i wewnętrznych
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Umiejętność prowadzenia prezentacji
  • Umiejętność nawiązywania kontaktów i budowania efektywnych relacji biznesowych
DODATKOWO JESTEŚ OSOBĄ:
  • Nastawioną na realizację założonych celów
     
…..i lubisz jak „dużo się dzieje”!
 
MOŻEMY ZAOFEROWAĆ:
  • Nowoczesne środowisko pracy
  • Szansę na współtworzenie nowych obszarów biznesowych oraz realny wpływ na biznes,
  • Pełna wyzwań pracę w międzynarodowym zespole specjalistów,
  • Inspirującą atmosferę pracy,
  • Zgrany zespół
  • Pakiet benefitów (ubezpieczenie na życie, pakiet medyczny, karta Multisport, uczestnictwo w drużynach sportowych)


Product Manager




PRODUCT MANAGER SECURITY
 
Miejsce pracy: Warszawa
 
 
Rozpoczynając z nami współpracę będziesz odpowiedzialny za ZWIĘKSZENIE SPRZEDAŻY ROZWIĄZAŃ IT SECURITY poprzez:
 
  • Aktywne pozyskiwanie nowych partnerów handlowych i rozwijanie współpracy z dotychczasowymi
  • Bliską współpracę z zespołem sprzedażowym
  • Stałe zwiększanie sprzedaży rozwiązań IT Security poprzez przygotowanie ofert, prowadzenie negocjacji, budowanie świadomości markioraz zapewnienie prawidłowego wdrożenia
  • Współpracę w obszarze kreowania polityki produktowej, cenowej i marketingowej,
  • Branie aktywnego udziału w konferencjach i eventach wspierających sprzedaż produktów
  • Wdrażanie rozwiązań marketingowych tj. szkolenia, seminaria, webinaria, eventy, e-marketing
  • Prowadzenie szkoleń dla działu handlowego oraz partnerów zewnętrznych
  • Monitorowanie i analiza działań konkurencyjnych marek oraz stałe monitorowanie raportów sprzedażowych
  • Osiąganie założonych celów obrotowych i marżowych związanych ze sprzedażą
     
JEŚLI POSIADASZ:
 
  • Poparte sukcesami, min. 2-letnie doświadczenie w sprzedaży B2B rozwiązań sieciowych oraz produktów IT Security,
  • Znajomość rynku IT Security oraz oferty największych dostawców w Polsce (np. McAfee, Fortinet, Checkpoint, Palo Alto, Cisco, Juniper, SonicWall)
  • Doświadczenie we wspieraniu wiedzą techniczną klientów zewnętrznych i wewnętrznych
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Umiejętność prowadzenia prezentacji
  • Umiejętność nawiązywania kontaktów i budowania efektywnych relacji biznesowych
DODATKOWO JESTEŚ OSOBĄ:
  • Nastawioną na realizację założonych celów
     
…..i lubisz jak „dużo się dzieje”!
 
MOŻEMY ZAOFEROWAĆ:
  • Nowoczesne środowisko pracy
  • Szansę na współtworzenie nowych obszarów biznesowych oraz realny wpływ na biznes,
  • Pełna wyzwań pracę w międzynarodowym zespole specjalistów,
  • Inspirującą atmosferę pracy,
  • Zgrany zespół
  • Pakiet benefitów (ubezpieczenie na życie, pakiet medyczny, karta Multisport, uczestnictwo w drużynach sportowych)


Specjalista ds kontroli należności i windykacji z językiem węgierskim




Specjalista ds. kontroli należności i windykacji
Miejsce pracy: Warszawa
 
Czego oczekujemy:
  • bardzo dobra znajomość języka węgierskiego (C1 / C2)
  • dobra znajomość języka polskiego
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym pakietu MS Office
  • wysoki poziom samodzielności i odpowiedzialności za powierzone zadania
  • dokładność i umiejętność pracy w zespole
  • min. wykształcenie średnie
  • umiejętności analityczne
 
Do Twoich zadań należeć będzie:
 
  • monitorowanie płatności Klientów oraz windykację należności na rynku węgierskim
  • rozliczenia wpłat Klientów (płatności, kompensaty, potwierdzenia sald itp.)
  • współpraca z lokalnym biurem księgowym
  • weryfikacja wniosków kredytowych Klientów
  • weryfikacja zamówień Klientów pod kątem ryzyka kredytowego
  • przekazywanie złych długów do biura windykacji zewnętrznej i do sądu
 
Co możemy Ci zaoferować:
 
  • praca w międzynarodowej firmie o stabilnej pozycji na rynku
  • atrakcyjny system premiowy – praca na własnym portfelu
  • zatrudnienie na umowę o pracę
  • opieka medyczna
  • indywidualne ubezpieczenie na życie
  • karta multisport
  • miła atmosfera w pracy