Spółki Grupy:
Bieżący kurs akcji ABC Data SA (ABC):

Kogo teraz szukamy?

 

 

 

 

Dołącz do zespołu ABC DATA!

Sprawdź nasze aktualne oferty pracy. Być może szukamy właśnie Ciebie?

Nie ma stanowiska, na które chcesz chcesz aplikować?
A może jesteś studentem i szukasz możliwości stażu lub praktyki?
Wyślij do nas CV i napisz czym chcesz się zajmować.

Oferty pracy



Administrator systemów




ADMINISTRATOR SYSTEMÓW
Miejsce pracy: Warszawa
 

Rozpoczynając z nami współpracę będziesz odpowiedzialny za:
 
 
  • Realizację zadań operacyjnych mających na celu zapewnienie wysokiej dostępności usług IT świadczonych dla biznesu, takich jak:
    • AD, ADFS, ADCS
    • MX
    • Wirtualizacja serwerów (Hyper-V),
    • Serwery Web (IIS)
    • Systemy operacyjne (MS Windows Server 2008 - 2016),
    • Hardware (serwery, macierze dyskowe, switch’e SAN – Fujitsu, HP, Dell),
    • Systemy do backupu danych,
    • Usługi typu: serwery plików, wydruków, terminalowe, aplikacyjne, DNS, DHCP, WINS, certyfikaty SSL/domeny
    • Systemy antywirusowe/antyspamowe.
    • Azure, Office365
  • Aktywny udział w projektach biznesowych i technicznych.
  • Zapewnienie monitorowania istotnych komponentów infrastruktury.
  • Zarządzanie licencjami w obrębie zarządzanych systemów.
  • Tworzenie i utrzymywanie dokumentacji systemów.
 
 
Jeśli posiadasz:
 
  • Min. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku.
  • Wiedzę na poziomie zaawansowanym poświadczoną certyfikatami MCP z zakresu rozwiązań firmy Microsoft, takich jak: Active Directory/ADFS, Exchange, wirtualizacja serwerów (Hyper-V), IIS oraz znajomość infrastruktury: HDW różnych dostawców (Fujitsu, HP, Dell), macierze dyskowe.
  • Wiedzę na poziomie średnio-zaawansowanym z zakresu usług typu: serwery plików, wydruków, terminalowe, DNS, DHCP, WINS, certyfikaty SSL/domeny, Azure, Office365, systemy do backupu danych, systemy antywirusowe/antyspamowe, tworzenie/modyfikacja skryptów w PowerShell oraz narzędzia do monitorowania usług IT.Wiedzę z zakresu metod i narzędzi monitorowania systemów i usług informatycznych.
  • Znajomość usługowego modelu zarządzania IT zgodnego z biblioteką najlepszych praktyk ITIL.
  • Wykształcenie wyższe informatyczne – minimum licencjat.
  • Umiejętność analitycznego myślenia i samodzielnego rozwiązywania problemów.
 
Chcemy Tobie zaoferować:
 
  • Nowoczesne środowisko pracy,
  • Szansę na współtworzenie nowych obszarów biznesowych oraz realny wpływ na biznes,
  • Udział w wielu ciekawych projektach,
  • Prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie i kartę Multisport


Analityk Biznesowy / Kierownik Projektu




Analityk Biznesowy / Kierownik Projektu
Miejsce pracy: Warszawa
 
 
Rozpoczynając z nami współpracę będziesz odpowiedzialny za:

 
  • Współpraca z klientami wewnętrznymi i partnerami biznesowymi w środowisku międzynarodowym - analiza ich potrzeb i opisanie wymagań.
  • Analizy procesów i reguł biznesowych, udokumentowanie wymaganych zmian.
  • Opracowywanie dokumentacji HLD zmian w systemach ( modele wymagań, procesów, danych,przypadki użycia )
  • Współpraca z architektami i programistami w zakresie definiowania wymagań funkcjonalno-technicznych, współpraca z zewnętrznymi dostawcami rozwiązań
  • Prowadzenie projektów informatycznych (m.in. określanie celów zespołu projektowego, koordynowanie jego pracy, motywowanie zespołu, raportowanie o postępach prac, kontrola budżetu projektu, opracowywanie i kontrola harmonogramu prac, rozliczanie wykonania zadań i nadzór nad terminowym ich wykonaniem, prowadzenie dokumentacji projektowej, określanie i zarządzanie ryzykiem w projekcie)
  • Opracowywanie dokumentacji aplikacji, w tym podręczników użytkownika i plików pomocy,
  • Koordynowanie i udział w testach aplikacji, w tym tworzenie scenariuszy testów
  • Merytoryczna (analityczna) opieka nad aplikacjami biznesowymi,
  • Szkolenie użytkowników, wsparcie analityczne dla Service Desku
      
       Jeśli posiadasz:
 
  • Wykształcenie wyższe informatyczne
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku min. 3 lata (udokumentowanego zrealizowanymi projektami)
  • Doświadczenie z obszarów logistyka, finanse i sprzedaż (analizy i udział w projektowaniu rozwiązań z tych obszarów), min. 2 lata
  • Znajomość języków i narzędzi wspomagających projektowanie (BPML, UML, Enterprise Architect)
  • Znajomość metodologii zarządzaniem projektami (PMP, Prince 2, SCRUM)
  • Umiejętność tworzenia dokumentacji projektowej i dokumentacji dla użytkownika
  • Ogólną wiedzę z zakresu programowania oraz szeroko rozumianego IT
  • Dobrą znajomość języka angielskiego (część projektów prowadzona jest w języku angielskim)
  • Umiejętność współpracy w zespole
  • Doskonałą organizacji pracy
  • Dynamizm w działaniu
     
    Ponadto mile widziane:
     
  • Znajomość systemów ERP, E-commerce, SCM, WMS, CRM, EDI - ich funkcjonalności, technologii realizacji, metod integracji
  • Doświadczenia z projektów dotyczących wyżej wymienionych systemów
  • Certyfikaty PMP lub Prince 2
  • Wiedza na temat procesów występujących w dużych firmach / korporacjach o profilu handlowym,  dystrybucyjnym lub logistycznym
     
     
    Możemy Tobie zaoferować:
     
  • nowoczesne środowisko pracy
  • dostęp do najnowszych technologii informatycznych
  • szansę na współtworzenie nowych obszarów biznesowych oraz realny wpływ na biznes
  • pełną wyzwań pracę w środowisku międzynarodowym
  • inspirującą atmosferę pracy
  • pakiet benefitów (ubezpieczenie medyczne, grupowe ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do sportu, możliwość szkoleń i certyfikacji, lekcje języka obcego)


Asystent księgowości




ASYSTENT W DZIALE KSIĘGOWOŚCI
 
Miejsce pracy: Warszawa
 
Rozpoczynając z nami współpracę będziesz odpowiedzialny za codzienne wsparcie działu księgowości poprzez:
 
  • wprowadzanie dokumentów do wewnętrznego obiegu, rozkładanie poczty działowej
  • prowadzenie archiwum księgowości
     
JEŚLI:
 
  • Jesteś studentem/ką,
  • Swobodnie posługujesz się językiem angielskim (w mowie i w piśmie),
  • Posiadasz pierwsze doświadczenia w pracy administracyjno-biurowej,
  • Lubisz kontakt z ludźmi,
  • Szybko się uczysz i chętnie podejmujesz się nowych zadań,
     
A DODATKOWO:

…..jesteś osobą komunikatywną, dobrze zorganizowaną i zaangażowaną w podejmowane działania


MOŻEMY TOBIE ZAOFEROWAĆ:
 
  • Nowoczesne środowisko pracy,
  • Wynagrodzenie na postawie umowy zlecenie,
  • Inspirującą atmosferę pracy,
  • Dostęp do branżowego know-how,
  • Bycie częścią zgranego zespołu!
 
 

Asystent PM




ASYSTENT/KA w Dziale Marketingu Produktów
 
Miejsce pracy: Warszawa / Białołęka
 
 
Asystent(ka) będzie wspomagać Product Managerów w codziennej pracy.

         JEŚLI JESTEŚ OSOBĄ:
 
  • Posiadającą  status studenta ZAOCZNEGO (dyspozycyjność od poniedziałku do piątku)
  • Skrupulatną
  • Sumienną

         A DODATKOWO:
 
  • Znasz język angielski w stopniu podstawowym, tak by móc pracować w tym języku
  • Potrafisz organizować samodzielnie czas pracy i priorytety
  • Lubisz pracę z ciekawymi ludźmi
     
          MOŻEMY TOBIE ZAOFEROWAĆ:
 
  • Nowoczesne środowisko pracy
  • Współpracę na podstawie umowy zlecenia
  • Możliwość nauki i poznania międzynarodowego biznesu dystrybucyjnego
  • Inspirującą atmosferę pracy w zgranym zespole profesjonalistów


Asystent w Dziale Dystrybucji Komponentów i Peryferii PC




ASYSTENT/KA w Dziale Dystrybucji Komponentów i Peryferii PC
 
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Daniszewska 14
 
 
JEŚLI JESTEŚ OSOBĄ:
 
  • Posiadającą  status studenta ZAOCZNEGO (dyspozycyjność od poniedziałku do piątku w godz. 9-17)
  • Inteligentną
  • Sumienną
  • Skrupulatną
A DODATKOWO:
 
  • Znasz język angielski co najmniej w stopniu podstawowym
  • Potrafisz organizować samodzielnie czas pracy i priorytety
  • Lubisz pracę z ciekawymi ludźmi

Możemy Tobie zaoferować:
 
  • Nowoczesne środowisko pracy
  • Współpracę na podstawie umowy zlecenia
  • Możliwość nauki i poznania międzynarodowego biznesu dystrybucyjnego
  • Inspirującą atmosferę pracy w zgranym zespole profesjonalistów


Asystent/ka Zarządu




ASYSTENT/KA ZARZĄDU
                                                                  
Miejsce pracy: Warszawa
 
Rozpoczynając z nami współpracę, będziesz odpowiedzialna/y za:
 
  • Wsparcie Zarządu, m.in. w:
    - Koordynacji kalendarza
    - Organizacji podróży służbowych
    - Rozliczaniu wydatków
    - Organizacji spotkań
  • Tłumaczenia ustne i pisemne
  • Działania operacyjno – administracyjne
  • Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów oraz ich archiwizacją
  • Przygotowywanie raportów i prezentacji na potrzeby Zarządu
  • Koordynowanie różnorodnych inicjatyw i programów na poziomie Zarządu

JEŚLI POSIADASZ:
 
  • Umiejętność swobodnej pracy w języku angielskim (potwierdzone certyfikatem np. TOEIC)
  • Wykształcenie wyższe (mile widziane prawnicze)
  • Znajomość zagadnień prawnych (szczególnie KH i KC)
  • Biegłość w posługiwaniu się MS Office
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku (min. 3-letnie; mile widziane w strukturach spółki akcyjnej)
  • Umiejętność nadawania priorytetów oraz doskonałą organizację prac
  • Wysokorozwinięte umiejętności komunikacyjne

A DODATKOWO JESTEŚ OSOBĄ:
 
  • Potrafiącą pracować pod presją czasu
  • Samodzielną
  • Przedsiębiorczą i zdecydowaną w działaniu
 
… i lubisz pracować w dynamicznym międzynarodowym środowisku!
 

MOŻEMY CI ZAOFEROWAĆ:
 
  • nowoczesne środowisko pracy
  • pełną wyzwań pracę w międzynarodowym zespole
  • inspirującą atmosferę pracy
  • pakiet benefitów (ubezpieczenie medyczne, grupowe ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do sportu, możliwość szkoleń i certyfikacji, lekcje języka obcego)
     


e-commerce project manager




E-COMMERCE PROJECT MANAGER


Rozpoczynając z nami współpracę będziesz odpowiedzialny za  pracę w zespole projektowym odpowiedzialnym za utrzymanie i rozwój platform eCommerce

POPRZEZ  
  • Codzienne wykorzystywanie nowoczesnych narzędzi eCommerce i marketing automation
  • Przygotowanie raportów, analiz, prezentacji na potrzeby realizowanych projektów
  • Prowadzenie działań optymalizujących zgodnie z przyjętym planem
  • Realizację procesów związanych z utrzymaniem platform eCommerce: koordynacje wdrożeń nowych partnerów, obsługę zgłoszeń, monitoring bieżących funkcji systemu, zbieranie wymagań klientów
  • Aktywny udział w realizacji nowych projektów z obszaru eCommerce w tym: wsparcie procesów specyfikacji wymagań/definiowania zakresu, projektowania, harmonogramowania, identyfikacji ryzyka, testowanie oraz raportowania przebiegu projektu
  • Współpracę z zespołami projektowymi i developerskimi pracującymi w metodyce SCRUM


JEŚLI:

  • Posiadasz kilkuletnie doświadczenie w obszarze eCommerce B2C lub B2B
  • Realizowałeś projekty z obszaru digital marketingu lub/i na styku technologii i biznesu
  • Dysponujesz praktyczną znajomościąGoogle Analytics/ Google Tag Manager
  • Wykazujesz się dobrą znajomość Excela i doświadczeniem w pracy na dużej liczbie danych
  • Masz wyższe wykształcenie i znasz język angielski w stopniu co najmniej średniozaawansowanym (B1)
  • Lubisz ciekawe projekty i chcesz rozwijać swoje kompetencje w obszarze nowych technologii oraz eCommerce


A DODATKOWO DOCENIMY:

  • Znajomość metodyk projektowych
  • Wiedzę z zakresu CMS, html, css, php oraz UX będzie dodatkowym atutem

MOŻEMY TOBIE ZAOFEROWAĆ:
  • nowoczesne środowisko pracy
  • pełną wyzwań pracę w zespole specjalistów
  • inspirującą atmosferę pracy
  • zgrany zespół profesjonalistów
  • kartę multisport, enelmed


Magazynier Sosnowiec




MAGAZYNIER
Miejsce pracy: SOSNOWIEC
 
Pracując na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/a za:
 
  • bieżącą obsługę operacji magazynowychkompletację oraz pakowanie towaru wg zamówień klientów
  • sprawdzanie zgodności ilościowej i asortymentowej z dokumentacją dostaw
  • rozładunek i załadunek towaru
  • utrzymanie czystości i porządku w magazynie
  • przestrzeganie zasad BHP
  • wykonywanie okresowych inwentaryzacji zapasów
 
JEŚLI:
 
  • jesteś gotów do pracy w systemie zmianowym (warunek konieczny)
  • sprawnie obsługujesz komputer
  • posiadasz doświadczenie w pracy na wózku chwytakowym (będzie to dodatkową zaletą)
  • chcesz zdobyćdoświadczeniei miećmożliwość rozwoju
 
…..i lubisz pracować w dynamicznie zmieniającym się środowisku!
 
A DODATKOWO:
  • jesteś osobą dokładną i skrupulatną
  • jesteś osobą uczciwą
  • umiesz pracować w zespole
 
 
OFERUJEMY:
 
  • nowoczesne środowisko pracy
  • zatrudnienie przez firmę zewnętrzną na podstawie umowy o pracę (po okresie próbnym)
  • szkolenia  na wewnątrzzakładowe uprawnienia na wózki widłowe
  • zgrany zespół
  • benefity – prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta multi- sport


Magazynier Warszawa




MAGAZYNIER
(Kobiety/Mężczyźni)
Miejsce pracy: WARSZAWA

Pracując na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/a za:
  • bieżącą obsługę operacji magazynowychkompletację oraz pakowanie towaru wg zamówień klientów
  • sprawdzanie zgodności ilościowej i asortymentowej z dokumentacją dostaw
  • rozładunek i załadunek towaru
  • utrzymanie czystości i porządku w magazynie
  • przestrzeganie zasad BHP
  • wykonywanie okresowych inwentaryzacji zapasów
 
JEŚLI:
  • jesteś gotów/gotowa do pracy w systemie zmianowym (warunek konieczny)
 
…..i lubisz pracować w dynamicznie zmieniającym się środowisku!
 
A DODATKOWO:
  • jesteś osobą dokładną i skrupulatną
  • jesteś osobą uczciwą
  • umiesz pracować w zespole
 
 
OFERUJEMY:
  • nowoczesne środowisko pracy
  • możliwość szkolenia uprawniającego do obsługi wózków widłowych
  • zatrudnienie przez firmę zewnętrzną na podstawie umowy o pracę
  • fajny i zgrany zespół
  • praca w magazynie w dzielnicy Białołęka


Pracownik ABC Data




Zespół ABC Data to ludzie, których łączy zaangażowanie i chęć rozwoju. Razem ciężko pracujemy i potrafimy się dobrze bawić. Ważna jest dla nas praca zespołowa, ale doceniamy także inicjatywę naszych pracowników i twórcze podejście. Działamy w wielu różnych obszarach, dlatego każdy pracownik może realizować zadania zgodne ze swoimi zainteresowaniami. W związku z naszą obecnością na wielu rynkach w Europie tworzymy międzynarodowy i wielokulturowy zespół ludzi, którzy darzą się szacunkiem i wzajemnie się od siebie uczą.

Jesli chcesz do nas dołaczyć, zostaw nam swoje CV


Product Manager




PRODUCT MANAGER SECURITY
 
Miejsce pracy: Warszawa
 
 
Rozpoczynając z nami współpracę będziesz odpowiedzialny za ZWIĘKSZENIE SPRZEDAŻY ROZWIĄZAŃ IT SECURITY poprzez:
 
  • Aktywne pozyskiwanie nowych partnerów handlowych i rozwijanie współpracy z dotychczasowymi
  • Bliską współpracę z zespołem sprzedażowym
  • Stałe zwiększanie sprzedaży rozwiązań IT Security poprzez przygotowanie ofert, prowadzenie negocjacji, budowanie świadomości markioraz zapewnienie prawidłowego wdrożenia
  • Współpracę w obszarze kreowania polityki produktowej, cenowej i marketingowej,
  • Branie aktywnego udziału w konferencjach i eventach wspierających sprzedaż produktów
  • Wdrażanie rozwiązań marketingowych tj. szkolenia, seminaria, webinaria, eventy, e-marketing
  • Prowadzenie szkoleń dla działu handlowego oraz partnerów zewnętrznych
  • Monitorowanie i analiza działań konkurencyjnych marek oraz stałe monitorowanie raportów sprzedażowych
  • Osiąganie założonych celów obrotowych i marżowych związanych ze sprzedażą
     
JEŚLI POSIADASZ:
 
  • Poparte sukcesami, min. 2-letnie doświadczenie w sprzedaży B2B rozwiązań sieciowych oraz produktów IT Security,
  • Znajomość rynku IT Security oraz oferty największych dostawców w Polsce (np. McAfee, Fortinet, Checkpoint, Palo Alto, Cisco, Juniper, SonicWall)
  • Doświadczenie we wspieraniu wiedzą techniczną klientów zewnętrznych i wewnętrznych
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Umiejętność prowadzenia prezentacji
  • Umiejętność nawiązywania kontaktów i budowania efektywnych relacji biznesowych
DODATKOWO JESTEŚ OSOBĄ:
  • Nastawioną na realizację założonych celów
     
…..i lubisz jak „dużo się dzieje”!
 
MOŻEMY ZAOFEROWAĆ:
  • Nowoczesne środowisko pracy
  • Szansę na współtworzenie nowych obszarów biznesowych oraz realny wpływ na biznes,
  • Pełna wyzwań pracę w międzynarodowym zespole specjalistów,
  • Inspirującą atmosferę pracy,
  • Zgrany zespół
  • Pakiet benefitów (ubezpieczenie na życie, pakiet medyczny, karta Multisport, uczestnictwo w drużynach sportowych)


Recepcjonistka




Recepcjonistka
Miejsce pracy: Warszawa


Poszukujemy osób na stanowisko recepcjonistki. Do obowiązków zatrudnionej osoby należeć będzie:
 
  • pierwszy kontakt z gośćmi i klientami firmy
  • współpraca z wybranymi kontrahentami Działu Administracji
  • przyjmowanie i łączenie rozmów telefonicznych, przekazywanie informacji
  • przyjmowanie i wysyłanie przesyłek pocztowych i kurierskich oraz dystrybucja korespondencji
  • zapewnienie sprawnego funkcjonowania sal konferencyjnych,
  • obsługa spotkań w biurze
  • dbałość o tworzenie pozytywnego wizerunku firmy

Wymagamy:
  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie
  • doświadczenia na podobnym stanowisku
  • doskonała organizacja pracy i umiejętność ustalania priorytetów
  • otwartość na klienta wewnętrznego i zewnętrznego oraz pogodne usposobienie
  • zdolności negocjacyjne i asertywność
  • dobra znajomość pakietu MS Office
  • dyspozycyjność w pełnym wymiarze pracy

Oferujemy: 
  • umowę o pracę,
  • stałe wsparcie ze strony zespołu,
  • pracę w dynamicznej firmie,
  • prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie i kartę Multisport


Specjalista ds. tłumaczeń - język węgierski




SPECJALISTA DS. TŁUMACZEŃ - JĘZYK WĘGIERSKI
 
 
Poszukujemy do stałej współpracy osoby (praca zdalna na umowę zlecenie), która będzie odpowiedzialna za:
 
  • Tłumaczenie pisemne elementów systemów sprzedażowych Firmy z języka polskiego na węgierski
  • Tłumaczenie pisemne nazw oraz opisów produktów z asortymentu Firmy z języka polskiego na węgierski
  • Tłumaczenie i doraźne wsparcie językowe na potrzeby innych jednostek biznesowych,
  • Wprowadzanie tłumaczeń do systemów.

JEŚLI POSIADASZ:
 
  • Biegłą znajomość języka węgierskiego (poziom C2)
  • Swobodę w poruszaniu się po Internecie i sprawność w korzystaniu z wyszukiwarek
  • Doświadczenie w tłumaczeniu różnorodnych treści
  • Dobrze rozwinięte umiejętności organizacyjne i samodyscyplinę

WYŚLIJ NAM SWOJE CV