Spółki Grupy:
Bieżący kurs akcji ABC Data SA (ABC):

Kogo teraz szukamy?

 

 

 

 

Dołącz do zespołu ABC DATA!

Sprawdź nasze aktualne oferty pracy. Być może szukamy właśnie Ciebie?

Nie ma stanowiska, na które chcesz chcesz aplikować?
A może jesteś studentem i szukasz możliwości stażu lub praktyki?
Wyślij do nas CV i napisz czym chcesz się zajmować.

Oferty pracy



Analityk systemów finansowych




Analityk systemów finansowych
Miejsce pracy: Warszawa
 
BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY ZA:
 
  • Współpraca z klientami wewnętrznymi i partnerami biznesowymi (w środowisku międzynarodowym) — analiza ich potrzeb i opisanie wymagań.
  • Analizy procesów i reguł biznesowych, analizy i udokumentowanie wymaganych zmian w procesach w obszarze finansów.
  • Opracowywanie dokumentacji HLD zmian w systemach (modele wymagań, procesów, danych,  przypadki użycia) w szeroko rozumianym obszarze finansów
  • Merytoryczna (analityczna) opieka nad aplikacjami finansowymi.
  • Współpraca z architektami i programistami w zakresie definiowania wymagań funkcjonalno-technicznych, współpraca z zewnętrznymi dostawcami rozwiązań,
  • Koordynację wdrożeń inicjatyw (m.in. opracowywanie i kontrola harmonogramu prac, nadzór nad terminowym ich wykonaniem, koordynacja testów),
  • Opracowywanie dokumentacji aplikacji, w tym podręczników użytkownika i plików pomocy,
  • Koordynowanie i udział w testach aplikacji, w tym tworzenie scenariuszy testów,
  • Szkolenie użytkowników.
  • Udział w procesie zamknięcia miesiąca.
  • Aktywne wsparcie w szeroko pojętych procesach finansowo-kontrolingowych.
 
           
CZEGO OD CIEBIE OCZEKUJEMY:
 
  • Wykształcenia wyższego finansowego
  • Doświadczenia na tym stanowisku min. 3 lata (udokumentowanego przykładowymi pracami i projektami)
  • Doświadczenie z obszaru finanse i IT (analizy i udział w projektowaniu rozwiązań z tego obszaru), min. 2 lata.
  • Znajomość systemów ERP (w szczególności Infor System21) na poziomie konsultanta
  • Bardzo dobra znajomości języków i narzędzi wspomagających projektowanie (BPMN, UML) oraz narzędzia Enterprise Architect,
  • Umiejętności tworzenia dokumentacji projektowej i dokumentacji dla użytkownika
  • Ogólnej wiedzy z zakresu programowania oraz szeroko rozumianego IT
  • Dobrej znajomości języka angielskiego (świetna komunikacja, pracujemy w zespole międzynarodowym i niektóre projekty prowadzone są w tym języku)
  • Umiejętności współpracy w zespole
  • Doskonałej organizacji pracy
  • Dynamizmu w działaniu
  • Znajomość SCRUM
 
 
Ponadto mile widziane:
  • Znajomość systemów E-commerce, SCM, WMS, CRM, EDI — ich funkcjonalności, technologii realizacji, metod integracji
  • Doświadczenia z projektów dotyczących wyżej wymienionych systemów,
  • Wiedza na temat procesów występujących w dużych firmach / korporacjach o profilu handlowym,  dystrybucyjnym lub logistycznym.
  • Znajomości metodologii zarządzaniem projektami (PMP, Prince 2, SCRUM), mile widziana certyfikacja PMP lub Prince 2
  • Znajomość podstaw relacyjnych baz danych i umiejętność tworzenia zapytań SQL.

MOŻEMY ZAOFEROWAĆ:

  • Nowoczesne środowisko pracy,
  • Szansę na współtworzenie nowych obszarów biznesowych oraz realny wpływ na biznes,
  • Pełną wyzwań pracę w międzynarodowym zespole specjalistów,
  • Inspirującą atmosferę pracy,
  • Zgrany zespół profesjonalistów,
  • Prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie i kartę Multisport.


Asystent księgowości




ASYSTENT W DZIALE KSIĘGOWOŚCI
 
Miejsce pracy: Warszawa
 
 
 
Rozpoczynając z nami współpracę będziesz odpowiedzialny za
codzienne wsparcie działu księgowości poprzez:
 
  • wprowadzanie dokumentów do wewnętrznego obiegu, rozkładanie poczty działowej
  • prowadzenie archiwum księgowości
     
JEŚLI:
 
  • Jesteś studentem/ką studiów zaocznych (pełna dyspozycyjność od poniedziałku do piątku)
  • Jesteś dokładana/ny i skrupulatna/ny
  • Swobodnie posługujesz się językiem angielskim (w mowie i w piśmie),
  • Posiadasz pierwsze doświadczenia w pracy administracyjno-biurowej,
  • Lubisz kontakt z ludźmi,
  • Szybko się uczysz i chętnie podejmujesz się nowych zadań,
     
A DODATKOWO:
…..jesteś osobą komunikatywną, dobrze zorganizowaną i zaangażowaną w podejmowane działania
MOŻEMY TOBIE ZAOFEROWAĆ:
 
  • Nowoczesne środowisko pracy,
  • Wynagrodzenie na postawie umowy zlecenie,
  • Inspirującą atmosferę pracy,
  • Dostęp do branżowego know-how,
  • Możliwość rozpoczęcia swojej kariery i możliwość rozwoju zawodowego
  • Bycie częścią zgranego zespołu!


Asystent PM




ASYSTENT/KA w Dziale Marketingu Produktów
 
Miejsce pracy: Warszawa / Białołęka
 
 
Asystent(ka) będzie wspomagać Product Managerów w codziennej pracy.

         JEŚLI JESTEŚ OSOBĄ:
 
  • Posiadającą  status studenta ZAOCZNEGO (dyspozycyjność od poniedziałku do piątku)
  • Skrupulatną
  • Sumienną

         A DODATKOWO:
 
  • Znasz język angielski w stopniu podstawowym, tak by móc pracować w tym języku
  • Potrafisz organizować samodzielnie czas pracy i priorytety
  • Lubisz pracę z ciekawymi ludźmi
     
          MOŻEMY TOBIE ZAOFEROWAĆ:
 
  • Nowoczesne środowisko pracy
  • Współpracę na podstawie umowy zlecenia
  • Możliwość nauki i poznania międzynarodowego biznesu dystrybucyjnego
  • Inspirującą atmosferę pracy w zgranym zespole profesjonalistów


Asystent/ka Zarządu




ASYSTENT/KA ZARZĄDU
                                                                  
Miejsce pracy: Warszawa
 
Rozpoczynając z nami współpracę, będziesz odpowiedzialna/y za:
 
  • Wsparcie Zarządu, m.in. w:
    - Koordynacji kalendarza
    - Organizacji podróży służbowych
    - Rozliczaniu wydatków
    - Organizacji spotkań
  • Tłumaczenia ustne i pisemne
  • Działania operacyjno – administracyjne
  • Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów oraz ich archiwizacją
  • Przygotowywanie raportów i prezentacji na potrzeby Zarządu
  • Koordynowanie różnorodnych inicjatyw i programów na poziomie Zarządu

JEŚLI POSIADASZ:
 
  • Umiejętność swobodnej pracy w języku angielskim (potwierdzone certyfikatem np. TOEIC)
  • Wykształcenie wyższe (mile widziane prawnicze)
  • Znajomość zagadnień prawnych (szczególnie KH i KC)
  • Biegłość w posługiwaniu się MS Office
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku (min. 3-letnie; mile widziane w strukturach spółki akcyjnej)
  • Umiejętność nadawania priorytetów oraz doskonałą organizację prac
  • Wysokorozwinięte umiejętności komunikacyjne

A DODATKOWO JESTEŚ OSOBĄ:
 
  • Potrafiącą pracować pod presją czasu
  • Samodzielną
  • Przedsiębiorczą i zdecydowaną w działaniu
 
… i lubisz pracować w dynamicznym międzynarodowym środowisku!
 

MOŻEMY CI ZAOFEROWAĆ:
 
  • nowoczesne środowisko pracy
  • pełną wyzwań pracę w międzynarodowym zespole
  • inspirującą atmosferę pracy
  • pakiet benefitów (ubezpieczenie medyczne, grupowe ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do sportu, możliwość szkoleń i certyfikacji, lekcje języka obcego)
     


Business Development Manager - Cloud




Business Development Manager - Cloud

Miejsce pracy: Warszawa
 
 
Rozpoczynając z nami współpracę będziesz odpowiedzialny za promowanie i zwiększanie sprzedaży rozwiązań Cloud poprzez:
 
  • rozwój sprzedaży rozwiązań Cloud,
  • prowadzenie projektów sprzedażowych, przygotowywanie zapytań ofertowych oraz bieżące wsparcie merytoryczne partnerów handlowych ABC Data,
  • współpracę z działem handlowym oraz Product Managerem przy bieżących zagadnieniach technicznych dotyczących wspieranych rozwiązań,
  • prowadzenie prezentacji, pokazów demo i warsztatów dla partnerów handlowych ABC Data,
  • praca z rozwiązaniami z kategorii IaaS, PaaS, SaaS
 
JEŚLI POSIADASZ:
 
  • Doświadczenie przy sprzedaży rozwiązań cloud, rozwiązań w modelu subskrypcyjnym
  • Umiejętność samodzielnego przygotowania i prowadzenia szkoleń oraz prezentacji
  • Wiedzę techniczną na temat rozwiązań Microsoft Azure, AWS lub Google
  • Umiejętność czytania dokumentacji technicznej i przetargowej
  • Dobrą znajomość języka angielskiego (poziom B1)
  • Samodzielność i umiejętność rozwiązywania problemów
  • Umiejętność pracy pod presją czasu i stawiania sobie priorytetów
  • Ukierunkowanie na osiąganie założonych celów
  • Prawo jazdy kat.B
 
MILE WIDZIANE:
 
  • Certyfikaty techniczne Microsoft, Amazon Web Services lub Google oraz inne z zakresu rozwiązań infrastruktury sieciowo-serwerowej w chmurze (backup, hosting, bazy danych, maszyny wirtualne)
     
MOŻEMY TOBIE ZAOFEROWAĆ:
 
  • Realizację innowacyjnychi ciekawych projektów i pracę przy rewelacyjnych produktach
  • Nowoczesne środowisko pracy
  • Szansę na rozwój, doskonalenie i zdobywanie nowych umiejętności technicznych: wartościowe certyfikacje
  • Dużą autonomiczność i elastyczność w działaniu,
  • Inspirującą atmosferę pracy,
  • Zgrany zespół pasjonatów zaawansowanych technologii,
  • Atrakcyjny system premiowy
  • Pakiet benefitów (ubezpieczenie medyczne, grupowe ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do sportu, możliwość szkoleń i certyfikacji, lekcje języka obcego)


Business Development Manager - Dell Enterprise




BUSINESS DEVELOPMENT MANAGER
PRODUKTY SERWEROWE DELL
 
Miejsce pracy: Warszawa
 
 
Rozpoczynając z nami współpracę, będziesz odpowiedzialny za ZWIĘKSZENIE SPRZEDAŻY ROZWIĄZAŃ SERWEROWYCH DELL ENTERPISE poprzez:
 
  • Aktywne pozyskiwanie nowych partnerów handlowych i rozwijanie współpracy z dotychczasowymi
  • Przygotowanie ofert, prowadzenie negocjacji, budowanie świadomości marki oraz zapewnienie prawidłowego wdrożenia
  • Współpracę z producentami w obszarze polityki produktowej, cenowej i marketingowej
  • Branie aktywnego udziału w konferencjach i eventach wspierających sprzedaż
  • Wdrażanie rozwiązań marketingowych tj. szkolenia, seminaria, webinaria, eventy, e-marketing
  • Osiąganie założonych celów obrotowych i marżowych związanych ze sprzedażą
     
JEŚLI POSIADASZ:
 
  • Poparte sukcesami min. 2-letnie doświadczenie w sprzedaży B2B
  • Znajomość runku rozwiązań serwerowych
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Umiejętność prowadzenia prezentacji
  • Umiejętność nawiązywania kontaktów i budowania efektywnych relacji biznesowych

DODATKOWO JESTEŚ OSOBĄ:
  • Otwartą
  • Komunikatywną
  • Nastawioną na realizację założonych celów
 
 
MOŻEMY ZAOFEROWAĆ:
 
  • Nowoczesne środowisko pracy
  • Szansę na współtworzenie nowych obszarów biznesowych oraz realny wpływ na biznes
  • Pełną wyzwań pracę w międzynarodowym zespole specjalistów
  • Inspirującą atmosferę pracy
  • Zgrany zespół profesjonalistów
  • Prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie i kartę Multisport
     


e-commerce project manager




E-COMMERCE PROJECT MANAGER


Rozpoczynając z nami współpracę będziesz odpowiedzialny za  pracę w zespole projektowym odpowiedzialnym za utrzymanie i rozwój platform eCommerce

POPRZEZ  
  • Codzienne wykorzystywanie nowoczesnych narzędzi eCommerce i marketing automation
  • Przygotowanie raportów, analiz, prezentacji na potrzeby realizowanych projektów
  • Prowadzenie działań optymalizujących zgodnie z przyjętym planem
  • Realizację procesów związanych z utrzymaniem platform eCommerce: koordynacje wdrożeń nowych partnerów, obsługę zgłoszeń, monitoring bieżących funkcji systemu, zbieranie wymagań klientów
  • Aktywny udział w realizacji nowych projektów z obszaru eCommerce w tym: wsparcie procesów specyfikacji wymagań/definiowania zakresu, projektowania, harmonogramowania, identyfikacji ryzyka, testowanie oraz raportowania przebiegu projektu
  • Współpracę z zespołami projektowymi i developerskimi pracującymi w metodyce SCRUM


JEŚLI:

  • Posiadasz kilkuletnie doświadczenie w obszarze eCommerce B2C lub B2B
  • Realizowałeś projekty z obszaru digital marketingu lub/i na styku technologii i biznesu
  • Dysponujesz praktyczną znajomościąGoogle Analytics/ Google Tag Manager
  • Wykazujesz się dobrą znajomość Excela i doświadczeniem w pracy na dużej liczbie danych
  • Masz wyższe wykształcenie i znasz język angielski w stopniu co najmniej średniozaawansowanym (B1)
  • Lubisz ciekawe projekty i chcesz rozwijać swoje kompetencje w obszarze nowych technologii oraz eCommerce


A DODATKOWO DOCENIMY:

  • Znajomość metodyk projektowych
  • Wiedzę z zakresu CMS, html, css, php oraz UX będzie dodatkowym atutem

MOŻEMY TOBIE ZAOFEROWAĆ:
  • nowoczesne środowisko pracy
  • pełną wyzwań pracę w zespole specjalistów
  • inspirującą atmosferę pracy
  • zgrany zespół profesjonalistów
  • kartę multisport, enelmed


Magazynier Warszawa




Zachęcamy do wzięcia udziału w rekrutacji na stanowisko:

MAGAZYNIER
(Kobiety/Mężczyźni)
 
Miejsce pracy: WARSZAWA
 
Pracując na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/a za:
  • bieżącą obsługę operacji magazynowychkompletację oraz pakowanie towaru wg zamówień klientów
  • sprawdzanie zgodności ilościowej i asortymentowej z dokumentacją dostaw
  • rozładunek i załadunek towaru
  • utrzymanie czystości i porządku w magazynie
  • przestrzeganie zasad BHP
  • wykonywanie okresowych inwentaryzacji zapasów
 
JEŚLI:
  • jesteś chętna/chętny do podjęcia nowych wyzwań, chcesz nauczyć się na czym polega praca w magazynie lub możesz podzielić się z nami swoim doświadczeniem i umiejętnościami
  • jesteś gotów/gotowa do pracy w systemie zmianowym (zmiany: 9-17, 10-18, 14-22 i 15-23; od poniedziałku do piątku)
 
…..i lubisz pracować w dynamicznie zmieniającym się środowisku!
 
A DODATKOWO:
  • jesteś osobą dokładną i skrupulatną
  • jesteś osobą uczciwą
  • umiesz pracować w zespole
  
OFERUJEMY:
  • pakiet benefitów
  • nowoczesne środowisko pracy
  • możliwość pracy na część etatu
  • możliwość szkolenia uprawniającego do obsługi wózków widłowych
  • zatrudnienie przez firmę zewnętrzną na podstawie umowy o pracę
  • możliwość zatrudnienia na podstawie umowy zlecenia bezpośrednio z firmą ABC Data w przypadku osób posiadających status studenta
  • fajny i zgrany zespół
  • praca w magazynie w dzielnicy Białołęka
 
 
 

Młodszy specjalista ds. wsparcia sprzedaży




MŁODSZY SPECJALISTA DS. WSPARCIA SPRZEDAŻY
 
Miejsce pracy: Warszawa
 
 
Na tym stanowisku Twoim celem będzie wsparcie grupy handlowej w realizacji bieżących zadań poprzez:
 
  • Telefoniczny i mailowy kontakt z klientami,
  • Wystawianie i wysyłanie faktur dla klientów,
  • Obsługę wniosków kredytowych dla klientów,
  • Realizację zamówień składanych w wewnętrznym systemie informatycznym,
  • Organizację poczty przychodzącej oraz wychodzącej,
  • Podtrzymywanie relacji handlowych z kluczowymi klientami podczas zastępstw handlowych,
  • Prowadzenie akcji promocyjnych wraz z końcowym raportowaniem,
  • Składanie raportów dotyczących wysyłki i weryfikacji bieżących zamówień,
  • Prowadzenie pełnej dokumentacji dotyczącej współpracy z klientami,
     
 
JEŚLI POSIADASZ:
 
  • Pierwsze doświadczenia w pracy administracyjno-biurowej,
  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
  • Predyspozycje do szybkiego przyswajania obsługi programów informatycznych,
  • Komunikatywną znajomość języka angielskiego
     
 
A DODATKOWO:
 
  • …..jesteś osobą komunikatywną, dobrze zorganizowaną i zaangażowaną w podejmowane działania
     
     
    MOŻEMY TOBIE ZOFEROWAĆ:
  • umowę o pracę
  • nowoczesne środowisko pracy
  • inspirującą atmosferę pracy,
  • dostęp do branżowego know-how,
  • pełną wyzwań pracę w zespole specjalistów
  • pakiet benefitów (ubezpieczenie medyczne, grupowe ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do sportu, możliwość szkoleń i certyfikacji, lekcje języka obcego)


New Business Development Manager




NEW BUSINESS DEVELOPMENT MANAGER
 
Miejsce pracy: Warszawa
 
 
Rozpoczynając z nami współpracę będziesz odpowiedzialny za rozwój biznesu z sieciami  DIY poprzez:
 
  • Przygotowanie strategii rozwoju kanału, prowadzenie negocjacji, zbudowanie marki solidnego Dostawcy
  • Bliską współpracę z zespołem sprzedażowym
  • Zbudowanie oferty handlowej i marketingowej
  • Udział w konferencjach i eventach wspierających sprzedaż
  • Osiąganie założonych celów obrotowych i marżowych związanych ze sprzedażą
     
JEŚLI POSIADASZ:
 
  • Znajomość runku DIY
  • Komunikatywną znajomość języka angielskiego
  • Umiejętność prowadzenia prezentacji
  • Umiejętność nawiązywania kontaktów i budowania efektywnych relacji biznesowych

DODATKOWO JESTEŚ OSOBĄ:
 
  • Otwartą
  • Komunikatywną
  • Odpowiedzialną
  • Nastawioną na realizację założonych celów
 
 
MOŻEMY ZAOFEROWAĆ:
 
  • Nowoczesne środowisko pracy
  • Szansę na współtworzenie nowych obszarów biznesowych oraz realny wpływ na biznes,
  • Pełna wyzwań pracę w międzynarodowym zespole specjalistów,
  • Inspirującą atmosferę pracy,
  • Zgrany zespół profesjonalistów
  • Prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie i kartę Multisport


Pracownik ABC Data




Zespół ABC Data to ludzie, których łączy zaangażowanie i chęć rozwoju. Razem ciężko pracujemy i potrafimy się dobrze bawić. Ważna jest dla nas praca zespołowa, ale doceniamy także inicjatywę naszych pracowników i twórcze podejście. Działamy w wielu różnych obszarach, dlatego każdy pracownik może realizować zadania zgodne ze swoimi zainteresowaniami. W związku z naszą obecnością na wielu rynkach w Europie tworzymy międzynarodowy i wielokulturowy zespół ludzi, którzy darzą się szacunkiem i wzajemnie się od siebie uczą.

Jesli chcesz do nas dołaczyć, zostaw nam swoje CV


Product Manager Małe AGD




PRODUCT MANAGER DS. AGD
 
Miejsce pracy: Warszawa
 
 
Rozpoczynając z nami współpracę będziesz odpowiedzialny za rozwój kategorii  Małego AGD poprzez :
 
  • Stałą współpracę z dostawcami w Polsce i za granicą,
  • Realizacja i współtworzenie planów sprzedażowych oraz stałe zwiększanie udziału rynkowego,
  • Osiąganie założonych celów obrotowych i marżowych związanych ze sprzedażą Małego AGD,
  • Współpracę w obszarze kreowania polityki produktowej, cenowej i marketingowej,
  • Współpracę z dedykowanym zespołem handlowym
     
Jeśli posiadasz:
 
  • Praktyczną znajomość języka angielskiego, która umożliwia Ci pracę w tym języku (warunek konieczny),
  • Poparte sukcesami, min. 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu kategorią produktów,
  • Znajomość branży Małego AGD będzie dodatkowym atutem,
  • Bardzo dobrą znajomość MS Office,
  • Umiejętność samodzielniej organizacji pracy,
  • Ukierunkowanie na osiąganie założonych celów,
 
A dodatkowo jesteś osobą:
 
  • Sumienną
  • Odpowiedzialną
  • Kreatywną
…..i lubisz pracować w dynamicznie zmieniającym się międzynarodowym środowisku!

Możemy Tobie zaoferować:
 
  • Nowoczesne środowisko pracy u jednego z największych dystrybutorów w Polsce i Europie,
  • Szansę na współtworzenie nowych obszarów biznesowych oraz realny wpływ na biznes,
  • Pełna wyzwań pracę w międzynarodowym zespole specjalistów,
  • Inspirującą atmosferę pracy,
  • Fajny i zgrany zespół profesjonalistów


Product Manager Telewizory




PRODUCT MANAGER DS. TV
 
Miejsce pracy: Warszawa
 
 
Rozpoczynając z nami współpracę będziesz odpowiedzialny za rozwój kategorii  Telewizorów poprzez :
 
  • Stałą współpracę z dostawcami w Polsce i za granicą,
  • Realizacja i współtworzenie planów sprzedażowych oraz stałe zwiększanie udziału rynkowego,
  • Osiąganie założonych celów obrotowych i marżowych związanych ze sprzedażą telewizorów,
  • Współpracę w obszarze kreowania polityki produktowej, cenowej i marketingowej,
  • Współpracę z dedykowanym zespołem handlowym
     
Jeśli posiadasz:
 
  • Praktyczną znajomość języka angielskiego, która umożliwia Ci pracę w tym języku (warunek konieczny),
  • Poparte sukcesami, min. 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu kategorią produktów,
  • Znajomość branży TV będzie dodatkowym atutem,
  • Bardzo dobrą znajomość MS Office,
  • Umiejętność samodzielniej organizacji pracy,
  • Ukierunkowanie na osiąganie założonych celów,
 
A dodatkowo jesteś osobą:
  • Sumienną
  • Odpowiedzialną
  • Kreatywną
…..i lubisz pracować w dynamicznie zmieniającym się międzynarodowym środowisku!


Możemy Tobie zaoferować:
 
  • Nowoczesne środowisko pracy u jednego z największych dystrybutorów w Polsce i Europie,
  • Szansę na współtworzenie nowych obszarów biznesowych oraz realny wpływ na biznes,
  • Pełną wyzwań pracę w międzynarodowym zespole specjalistów,
  • Inspirującą atmosferę pracy,
  • Fajny i zgrany zespół profesjonalistów


Specjalista ds administracji i raportowania w magazynie




SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI I RAPORTOWANIA W MAGAZYNIE

Miejsce pracy: Warszawa
 
 
Na tym stanowisku Twoim celem będzie:
 
   
  • Udział w rekrutacji i wprowadzanie nowych pracowników
  • Bieżąca obsługa pracowników – monitoring i ewidencja czasu pracy oraz absencji pracowników
  • Przygotowywanie raportów, zestawień oraz statystyk dotyczących obszarów pracowniczych i logistycznych
  • Współpraca z innymi działami firmy
 
 
JEŚLI POSIADASZ:
 
  • Doświadczenie w przygotowywaniu raportów
  • Znajomość prawa pracy, szczególnie w zakresie przepisów dotyczących czasu pracy
  • Dobrą znajomość oprogramowania MS Office, w szczególności Excel
  • Komunikatywną znajomość języka angielskiego
 
A DODATKOWO JESTEŚ OSOBĄ:
 
  • Sumienną
  • Terminową
  • Bardzo dokładną
 
…..i lubisz pracować w dynamicznie zmieniającym się międzynarodowym środowisku!
 
 
MOŻEMY TOBIE ZAOFEROWAĆ:
 
  • Nowoczesne środowisko pracy
  • Pełną wyzwań pracę w inspirującej atmosferze
  • Pakiet benefitów (ubezpieczenie medyczne, grupowe ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do sportu, możliwość szkoleń i certyfikacji)